Stap 1. Zorg dat u de benodigde gegevens bij de hand hebt
Om uw onderneming aan te melden, heeft u deze gegevens nodig:
- e-mailadres van de aanvrager
- Kamer van Koophandel nummer (KvK-nummer) van uw onderneming
- AGB-code van uw onderneming of vestiging
- gegevens van de tekenbevoegde als vermeld op geldig legitimatiebewijs
- gegevens van de hoofdcontactpersoon als vermeld op geldig legitimatiebewijs
- gegevens van de contactpersoon per AGB-code
- gegevens van uw ICT-beheerder
Het is belangrijk dat al deze gegevens up-to-date zijn. Controleer dit tijdig: sommige aanpassingen kosten tijd!
- Controleer uw gegevens in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel
- Controleer uw gegevens in het AGB-register van Vektis
- Controleer uw geregistreerde contactpersoon bij VECOZO
Zijn alle gegevens actueel? Ga door naar stap 2 of bekijk de stappen die u gaat doorlopen.
Stap 2. Starten
Klik op de button om te starten met aanmelden (opent in nieuw venster):
Stap 3. Identificatie
Aan het einde van het aanmeldproces identificeren we de tekenbevoegde en de hoofdcontactpersoon. Dit is noodzakelijk, omdat via onze systemen veel persoonsgegevens worden uitgewisseld tussen zorgpartijen. Dat brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Een eerste vereiste daarbij is dat we weten wie bij onze gebruikers hiervoor verantwoordelijk is.
Dit gebeurt met behulp van iDIN of face-to-face identificatie:
- iDIN:
- Identificeren met uw persoonlijke bankpas via uw vertrouwde inlogmiddel van uw bank
- Random reader, e.dentifier, digipas of identifier
- Hoofcontactpersoon en tekenbevoegde kunnen dit middel gebruiken
- Tekenbevoegde ondertekent de overeenkomst/wijziging via CM Sign.
- Face-to-face identificatie:
- Partner AMP Groep komt bij tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon langs voor controle identificatie.
- Door middel van geldig legitimatiebewijs.
- Tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon worden geïdentificeerd.
- Tekenbevoegde kan overeenkomst daarna meteen digitaal ondertekenen.