Er kunnen diverse redenen zijn waarom u niet (meer) kunt inloggen met uw eHerkenningsmiddel.
- Het betrouwbaarheidsniveau van uw eHerkenningsmiddel is lager dan EH3.
- Er is geen machtiging afgegeven binnen uw eHerkenningsmiddel voor de dienst ‘VECOZO-diensten’.
- Uw eHerkenningsmiddel is niet gekoppeld aan uw VECOZO-account.
- Uw KvK-nummer is niet bekend bij VECOZO
- Uw account bij uw eHerkenningsprovider is geblokkeerd. Als u in één van onderstaande schermen blijft steken, raden wij u aan om contact op te nemen met uw eHerkenningsprovider.
- Uw VECOZO-account is geblokkeerd wegens inactiviteit. Dit houdt in dat u zes maanden of langer niet heeft ingelogd op onze website. Neem hiervoor contact op met onze Supportafdeling.
- Uw VECOZO-account is geblokkeerd omdat u wilde inloggen met uw persoonlijk certificaat, en uw wachtwoord te vaak foutief heeft ingevuld. Neem hiervoor contact op met onze Supportafdeling.