Let op! Op Eerste Kerstdag (25 december) en Tweede Kerstdag (26 december) zijn wij niet bereikbaar. Meer weten?

Het lukt me niet om in te loggen bij VECOZO met mijn eHerkenningsmiddel. Wat nu?

Er kunnen diverse redenen zijn waarom u niet (meer) kunt inloggen met uw eHerkenningsmiddel.

  • Het betrouwbaarheidsniveau van uw eHerkenningsmiddel is lager dan EH3. 
  • Er is geen machtiging afgegeven binnen uw eHerkenningsmiddel voor de dienst ‘VECOZO-diensten’.
  • Uw eHerkenningsmiddel is niet gekoppeld aan uw VECOZO-account.
  • Uw KvK-nummer is niet bekend bij VECOZO
  • Uw account bij uw eHerkenningsprovider is geblokkeerd. Als u in één van onderstaande schermen blijft steken, raden wij u aan om contact op te nemen met uw eHerkenningsprovider.

  • Uw VECOZO-account is geblokkeerd wegens inactiviteit. Dit houdt in dat u zes maanden of langer niet heeft ingelogd op onze website. Neem hiervoor contact op met onze Supportafdeling.
  • Uw VECOZO-account is geblokkeerd omdat u wilde inloggen met uw persoonlijk certificaat, en uw wachtwoord te vaak foutief heeft ingevuld. Neem hiervoor contact op met onze Supportafdeling.