VECOZO staat voor veilige communicatie in de zorg. Daarom werken we doorlopend aan verbetering van onze diensten. Zo gaan we op 28 februari 2024 per gebruiker één e-mailadres registreren voor álle diensten van VECOZO. Maakt u gebruik van ons Zorginkoopportaal, lees dan verder.
Wat betekent deze wijziging voor gebruikers van het Zorginkoopportaal?
Het e-mailadres dat voor een gebruiker in Gebruikersbeheer is vastgelegd wordt voortaan óók gebruikt voor de notificaties voor het Zorginkoopportaal. Als voor deze notificaties tot nu toe een ander e-mailadres werd gebruikt, dan heeft u én betreffende gebruiker hierover eerder bericht ontvangen met het verzoek dit verschil te beoordelen en als nodig het e-mailadres te wijzigen.
Wat betekent dit voor het beheer van het e-mailadres?
Bekijk de veelgestelde vraag ‘Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?’ voor meer informatie.
Vragen?
Heeft u vragen over dit nieuwsbericht? Neem dan contact met ons op via support@vecozo.nl. Vermeld in de onderwerpregel ‘Eén e-mailadres voor alle VECOZO-diensten', dan kunnen wij uw vragen snel beantwoorden.