Vanaf vandaag zijn er nieuwe functionaliteiten beschikbaar in Gebruikersbeheer. Dat betekent dat contactpersonen de VECOZO-gebruikers in hun organisatie beter en sneller kunnen helpen.
Wat is er veranderd?
De contactpersoon kan voortaan zelf een certificaat vrijgeven voor herinstallatie en een pincode reset uitvoeren voor de gebruikers en eventueel het systeemcertificaat. Dat betekent een snellere service en minder wachttijd bij onze Supportafdeling.
Wat betekent ‘een certificaat vrijgeven voor herinstallatie’?
De gebruiker kan het certificaat kwijtgeraakt zijn door, bijvoorbeeld door de aanschaf van een nieuwe computer of crash van de computer. De contactpersoon kan voortaan ‘een certificaat vrijgeven voor herinstallatie’. Daarmee kan de gebruiker het certificaat opnieuw installeren met de huidige gebruikersgegevens, zonder dat er contact nodig is met onze Supportafdeling.
Wat betekent ‘een pincode reset uitvoeren’?
Een pincode reset kan twee oorzaken hebben:
- De gebruiker heeft geen pincode meer om zijn/haar wachtwoord te wijzigen om in te loggen op de VECOZO-website.
- De gebruiker heeft geen pincode meer om zijn/haar certificaat opnieuw te installeren.
Als de contactpersoon een pincode reset uitvoert voor een gebruiker, ontvangt diegene meteen de nieuwe pincode in de Berichtenbox. Deze kan de contactpersoon direct delen met de rechtmatige gebruiker.
Neem voortaan contact op met uw contactpersoon
Als gebruiker kunt u voortaan dus direct contact opnemen voor bovenstaande functionaliteiten.