Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?

Antwoord

Er zijn twee manieren om een account aan te vragen. 

Gebruikersbeheer

Als contactpersoon vraagt u een account aan via Gebruikersbeheer. Klik op ‘Nieuwe gebruiker’ en vul de naam en contactgegevens in van de gebruiker van het nieuwe account. Kies daarna de autorisaties die de gebruiker nodig heeft voor het gebruik van onze diensten. Na het versturen van de aanvraag krijgt u het gebruikersnummer van de nieuwe gebruiker per e-mail. De bijbehorende pincode ontvangt u in uw Berichtenbox.

Bent u een PGB-aanbieder? Dan heeft u geen Gebruikersbeheer. Maak gebruik van het aanvraagformulier. 

Aanvraagformulier

Is de contactpersoon tijdelijk afwezig? Vraag een VECOZO-account aan via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Aanvragen nieuwe gebruiker’. De hoofdcontactpersoon krijgt binnen vijf werkdagen het gebruikersnummer per e-mail. De pincode versturen we per post naar het correspondentieadres van de onderneming.

Is de contactpersoon langdurig afwezig? Wijzig de contactpersoon.

Gerelateerde pagina's

Meest gekozen

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

VECOZO-account

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten