Antwoord
Er zijn twee manieren om een account aan te vragen.
Gebruikersbeheer
Als contactpersoon vraagt u een account aan via Gebruikersbeheer. Klik op ‘Nieuwe gebruiker’ en vul de naam en contactgegevens in van de gebruiker van het nieuwe account. Kies daarna de autorisaties die de gebruiker nodig heeft voor het gebruik van onze diensten. Na het versturen van de aanvraag krijgt u het gebruikersnummer van de nieuwe gebruiker per e-mail. De bijbehorende pincode ontvangt u in uw Berichtenbox.
Bent u een PGB-aanbieder? Dan heeft u geen Gebruikersbeheer. Maak gebruik van het aanvraagformulier.
Aanvraagformulier
Is de contactpersoon tijdelijk afwezig? Vraag een VECOZO-account aan via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Aanvragen nieuwe gebruiker’. De hoofdcontactpersoon krijgt binnen vijf werkdagen het gebruikersnummer per e-mail. De pincode versturen we per post naar het correspondentieadres van de onderneming.
Is de contactpersoon langdurig afwezig? Wijzig de contactpersoon.
Gerelateerde pagina's
Meest gekozen
Algemeen
Wijzigen contactgegevens
- Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- Hoe kan ik het telefoonnummer van de tekenbevoegde en (hoofd)contactpersoon wijzigen?
- Hoe weet ik wie mijn contactpersoon is?
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Mag mijn collega gebruikmaken van mijn account?
- Kan ik een gebruikersoverzicht exporteren?
- Vraag ik voor iedere collega een eigen account aan?
- Hoe vraag ik een nieuw certificaat aan als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Certificaten algemeen
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag verwerkt is?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Wat is de status van mijn aanvraag?
- Waar vind ik een overzicht van alle accounts die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Welke autorisaties staan er op mijn account?
Toestemmingsverklaringen
- Wat is een toestemmingsverklaring?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Wanneer kan er een toestemmingsverklaring ingesteld worden?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingesteld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingesteld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?