Antwoord
Als de contactpersoon uit dienst is raden wij aan de contactpersoon zo snel mogelijk te wijzigen. Een contactpersoon kan nieuwe certificaten aanvragen en/of bestaande certificaten wijzigen. Een contactpersoonswijziging geeft u door met het daarvoor bestemde formulier.
Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
Het is voor een correct geregistreerde contactpersoon eenvoudig om nieuwe gebruikers aan te vragen via het Gebruikersbeheer.
Let op: Naast het Gebruikersbeheer is er ook een optie om een gebruiker aan te vragen via een wijzigingsformulier. In dat geval is het mogelijk om certificaten aan te vragen buiten de contactpersoon om. VECOZO zal wel altijd het gebruikersnummer en de pincode communiceren naar de contactpersoon. Als deze niet meer werkzaam is binnen uw praktijk of instantie, loopt uw onderneming belangrijke informatie mis.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
Wijzigen contactgegevens
- Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- Hoe kan ik het telefoonnummer van de tekenbevoegde en (hoofd)contactpersoon wijzigen?
- Hoe weet ik wie mijn contactpersoon is?
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Mag mijn collega gebruikmaken van mijn account?
- Kan ik een gebruikersoverzicht exporteren?
- Vraag ik voor iedere collega een eigen account aan?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Certificaten algemeen
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag verwerkt is?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Wat is de status van mijn aanvraag?
- Waar vind ik een overzicht van alle accounts die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Welke autorisaties staan er op mijn account?
Toestemmingsverklaringen
- Wat is een toestemmingsverklaring?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Wanneer kan er een toestemmingsverklaring ingesteld worden?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingesteld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingesteld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?