Ja, dat kan. Om de naam in uw account aan te passen stuurt de (hoofd)contactpersoon of tekenbevoegde een e-mail met daarin de volgende gegevens:
- AGB-code van de onderneming
- Gebruikersnummer van het betreffende account
- Huidige achternaam waarop het account nu geregistreerd staat
- Gewenste wijziging
U kunt alleen uw naam wijzigen van een enkele achternaam naar een dubbele achternaam of andersom. Wijzigt uw (achter)naam volledig? Dan vraagt de contactpersoon van uw organisatie een nieuw account voor u aan via Gebruikersbeheer.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
Wijzigen contactgegevens
- Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- Hoe kan ik het telefoonnummer van de tekenbevoegde en (hoofd)contactpersoon wijzigen?
- Hoe weet ik wie mijn contactpersoon is?
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
VECOZO-account
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Mag mijn collega gebruikmaken van mijn account?
- Kan ik een gebruikersoverzicht exporteren?
- Vraag ik voor iedere collega een eigen account aan?
- Hoe vraag ik een nieuw certificaat aan als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Certificaten algemeen
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag verwerkt is?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Wat is de status van mijn aanvraag?
- Waar vind ik een overzicht van alle accounts die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Welke autorisaties staan er op mijn account?
Toestemmingsverklaringen
- Wat is een toestemmingsverklaring?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Wanneer kan er een toestemmingsverklaring ingesteld worden?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingesteld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingesteld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?