Antwoord
Bij bepaalde type aanvragen is het een vereiste dat VECOZO een origineel en fysiek ondertekend exemplaar ontvangt. Als dit het geval is staat dit ook altijd op het betreffende document vermeld.
Deze documenten kunt u sturen naar:
VECOZO B.V.
t.a.v. afdeling S&A
Postbus 4050
5004 JB Tilburg
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Kan ik mijn bankgegevens via VECOZO wijzigen?
- Welke gegevens op mijn kopie identiteitsbewijs mag ik afschermen?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Wijzigen contactgegevens
- Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
- Kan ik een tweede contactpersoon toevoegen, wijzigen of verwijderen?
- Waarom moet de contactpersoon in (loon)dienst zijn van mijn praktijk/instelling?
- De contactpersoon is uit dienst/overleden, wat moeten wij regelen bij VECOZO?
- Hoe kan ik het telefoonnummer van de tekenbevoegde en (hoofd)contactpersoon wijzigen?
- Hoe weet ik wie mijn contactpersoon is?
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Hoe vraag ik mijn gebruikersnummer op als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Is het e-mailadres van de contactpersoon niet gelijk aan het e-mailadres in het certificaat van de contactpersoon?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag wijziging e-mailadres is verwerkt?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Hoeveel tekenbevoegden, (hoofd)contactpersonen of ICT-beheerders mogen wij maximaal opgeven?
Persoonlijke certificaten
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Mag mijn collega gebruik maken van mijn (persoonlijk) certificaat?
- Waarom staat mijn certificaat op mijn naam, en niet op die van de praktijk?
- Moet ik mijn persoonlijk certificaat binnen een bepaalde termijn installeren?
- Kan ik een gebruikersoverzicht exporteren?
- Vraag ik voor iedere collega een eigen persoonlijk certificaat aan?
- Hoe vraag ik een nieuw certificaat aan als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Hoe koppel ik mijn systeemcertificaat aan mijn softwareprogramma?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Certificaten algemeen
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag verwerkt is?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Wat is de status van mijn aanvraag?
- Waar vind ik een overzicht van alle certificaten die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Moet ik een nieuw certificaat aanvragen als mijn certificaat is verlopen?
- Ik heb geen gebruikersnummer ontvangen na het aanvragen van een nieuw certificaat
- Ik heb geen pincode ontvangen na het aanvragen van een nieuw certificaat
- Welke autorisaties staan er op mijn certificaat?
- Waar kan ik mijn gebruikersnummer terugvinden?
- Waar kan ik mijn pincode terugvinden?
Toestemmingsverklaringen
- Wat is een toestemmingsverklaring?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Wanneer kan er een toestemmingsverklaring ingesteld worden?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingesteld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingesteld?
- Hoe kan ik de ingeregelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
Testcertificaten
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag voor een testaccount is verwerkt?
- Mag ik mijn testaccount aan derden verstrekken?
- Wat is een ketentester?
- Waar kan ik mijn gebruikersnummer terugvinden?
- Waar kan ik mijn pincode terugvinden?