Let op! Op Eerste Kerstdag (25 december) en Tweede Kerstdag (26 december) zijn wij niet bereikbaar. Meer weten?

Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?

Antwoord

Voor het wijzigen van autorisaties zijn drie mogelijkheden:

Bent u een PGB-aanbieder? Dan heeft u geen Gebruikers- of Systeemcertificaatbeheer. Maak gebruik van het aanvraagformulier.

Gebruikersbeheer

Als contactpersoon wijzigt u autorisaties via Gebruikersbeheer. Klik op het kladblok-icoon van de het betreffende gebruiker VECOZO-account en zet de gewenste autorisaties aan of uit. Klik op 'opslaan'. Het duurt 30 minuten voordat dat de wijziging geactiveerd is. De gebruiker moet altijd opnieuw inloggen.

Systeemcertificaatbeheer

Als contactpersoon wijzigt u autorisaties via Systeemcertificaatbeheer. Klik op het kladblok-icoon van het systeemcertificaat en zet de gewenste autorisaties aan of uit. Klik op ‘opslaan’.  Het duurt 30 minuten voordat de wijziging geactiveerd is.

Aanvraagformulier

Als de contactpersoon afwezig is, kunnen de autorisaties gewijzigd worden via het aanvraagformulier.

Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Wijzigen autorisaties bestaande gebruiker’. We beoordelen de aanvraag binnen vijf dagen. Bij goedkeuring krijgt de tekenbevoegde of hoofdcontactpersoon een identificatieverzoek. Deze wordt uitgevoerd via iDIN of AMP Groep.

Meer informatie over identificeren

Na een succesvolle identificatie krijgt de hoofdcontactpersoon binnen vijf werkdagen het gebruikersnummer per e-mail. De bijbehorende pincode versturen we per post naar het correspondentieadres van de onderneming.

Is de contactpersoon langdurig afwezig? Wijzig dan de contactpersoon. Bekijk onze website voor meer informatie.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten