Antwoord
Bent u de contactpersoon en gaat het om uw eigen persoonlijke certificaat, dan is de pincode per post gestuurd naar de geregistreerde hoofdcontactpersoon.
Gaat het om het systeemcertificaat of een gebruiker die niet de contactpersoon is:
De pincode van een nieuw certificaat kunt u op twee manieren ontvangen: deze kan per post zijn verzonden of in de Berichtenbox van de contactpersoon zijn geplaatst. In de e-mail die u hebt ontvangen van VECOZO op het moment dat de aanvraag is goedgekeurd, staat vermeld of wij de pincode per post hebben verzonden, of in de Berichtenbox hebben geplaatst.
Als u de pincode per post niet hebt ontvangen, verzoeken wij u dit te melden door te reageren op de e-mail met daarin de bevestiging dat de pincode wordt toegestuurd. Wij controleren dan of het correspondentieadres bij VECOZO juist geregistreerd staat en sturen u een nieuwe pincode toe.
Als u de pincode in uw Berichtenbox zou hebben ontvangen, raden wij u aan om te controleren of u de algemene voorwaarden van de Berichtenbox al hebt geaccepteerd. Om de Berichtenbox te gebruiken dienen de algemene voorwaarden te worden geaccepteerd als u de eerste keer naar de Berichtenbox gaat, en wordt u als de gebruiker geactiveerd. Bij het weigeren van de algemene voorwaarden wordt de Berichtenbox niet geactiveerd en kan deze NIET worden gebruikt. Log hiervoor in op VECOZO en klik op Berichtenbox onder ‘Diensten’. Berichten worden tot 60 dagen na ontvangst bewaard. Hierna worden deze automatisch verwijderd uit de berichtenbox.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Kan ik mijn bankgegevens via VECOZO wijzigen?
- Naar welk adres kan ik een wijziging per post toesturen?
- Welke gegevens op mijn kopie identiteitsbewijs mag ik afschermen?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Wijzigen contactgegevens
- Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
- Kan ik een tweede contactpersoon toevoegen, wijzigen of verwijderen?
- Waarom moet de contactpersoon in (loon)dienst zijn van mijn praktijk/instelling?
- De contactpersoon is uit dienst/overleden, wat moeten wij regelen bij VECOZO?
- Hoe kan ik het telefoonnummer van de tekenbevoegde en (hoofd)contactpersoon wijzigen?
- Hoe weet ik wie mijn contactpersoon is?
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Hoe vraag ik mijn gebruikersnummer op als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Is het e-mailadres van de contactpersoon niet gelijk aan het e-mailadres in het certificaat van de contactpersoon?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag wijziging e-mailadres is verwerkt?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Hoeveel tekenbevoegden, (hoofd)contactpersonen of ICT-beheerders mogen wij maximaal opgeven?
Persoonlijke certificaten
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Mag mijn collega gebruik maken van mijn (persoonlijk) certificaat?
- Waarom staat mijn certificaat op mijn naam, en niet op die van de praktijk?
- Moet ik mijn persoonlijk certificaat binnen een bepaalde termijn installeren?
- Kan ik een gebruikersoverzicht exporteren?
- Vraag ik voor iedere collega een eigen persoonlijk certificaat aan?
- Hoe vraag ik een nieuw certificaat aan als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Hoe koppel ik mijn systeemcertificaat aan mijn softwareprogramma?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Certificaten algemeen
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag verwerkt is?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Wat is de status van mijn aanvraag?
- Waar vind ik een overzicht van alle certificaten die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Moet ik een nieuw certificaat aanvragen als mijn certificaat is verlopen?
- Ik heb geen gebruikersnummer ontvangen na het aanvragen van een nieuw certificaat
- Welke autorisaties staan er op mijn certificaat?
- Waar kan ik mijn gebruikersnummer terugvinden?
- Waar kan ik mijn pincode terugvinden?
Toestemmingsverklaringen
- Wat is een toestemmingsverklaring?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Wanneer kan er een toestemmingsverklaring ingesteld worden?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingesteld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingesteld?
- Hoe kan ik de ingeregelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
Testcertificaten
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag voor een testaccount is verwerkt?
- Mag ik mijn testaccount aan derden verstrekken?
- Wat is een ketentester?
- Waar kan ik mijn gebruikersnummer terugvinden?
- Waar kan ik mijn pincode terugvinden?