Let op! Op Eerste Kerstdag (25 december) en Tweede Kerstdag (26 december) zijn wij niet bereikbaar. Meer weten?

Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?

Ja, dat kan. Om de naam in uw account aan te passen stuurt de (hoofd)contactpersoon of tekenbevoegde een e-mail naar administratie@vecozo.nl.

Daarin moeten de volgende gegevens staan:

  • Praktijk AGB-code
  • Gebruikersnummer van de betreffende gebruiker
  • Huidige achternaam waarop het account nu geregistreerd staat
  • Gewenste wijziging

U kunt alleen uw naam wijzigen van een enkele achternaam naar een dubbele achternaam of andersom. Wijzigt uw (achter)naam volledig? Dan vraagt de contactpersoon van uw organisatie een nieuw account voor u aan via Gebruikersbeheer. 

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten