Interne toestemmingsverklaring
Via 'Mijn interne toestemmingsverklaringen' kan de contactpersoon een interne toestemmingsverklaring instellen. Volg onderstaande stappen:
- Klik op Toevoegen
- Kies de juiste autorisatie
- Kies de AGB-code van de vestiging waar toestemming voor afgegeven moet worden
- Klik op Opslaan
Het duurt 30 minuten voordat de toestemmingsverklaring actief is.
Mist u een vestiging in de keuzeopties? Dan is deze nog niet aangesloten bij ons of kunnen ze geen gebruikmaken van de gekozen dienst. De betreffende vestiging kunt u toevoegen via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Toevoegen AGB-codes’. Nadat wij de aanvraag verwerkt hebben kunt u de betreffende vestiging selecteren.
Externe toestemmingsverklaring
De contactpersoon kan een externe toestemmingsverklaring voor een tussenpartij inregelen via 'Mijn externe toestemmingsverklaringen'.
Volg onderstaande stappen:
- Klik op de knop ‘Voeg toestemmingsverklaring toe’
- Selecteer in de keuzelijst ‘Applicatie’ de dienst waarvoor u een toestemmingsverklaring wil instellen. Als het maximum aantal toegestane toestemmingsverklaringen voor een dienst al in gebruik is dan staat deze niet in de lijst.
- Selecteer in de keuzelijst 'Type instantie' de soort partij: Tussenpartij software of tussenpartij administratief.
- Selecteer in de keuzelijst ‘Geeft toestemmingsverklaring aan’ de naam van de partij. Als deze voor de gekozen dienst geen overeenkomst bij ons heeft staat deze niet in de lijst. Neem dan contact op met de betreffende partij.
- Pas eventueel de einddatum van de toestemmingsverklaring aan. De einddatum mag maximaal 2 jaar in de toekomst liggen en mag niet gelijk of kleiner zijn dan vandaag.
- Klik op de knop Doorgaan, lees en accepteer de disclaimer. Klik op ‘Opslaan’ om de toestemmingsverklaring in te stellen.
De tussenpartij krijgt automatisch een notificatie per e-mail.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
Wijzigen contactgegevens
- Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- Hoe kan ik het telefoonnummer van de tekenbevoegde en (hoofd)contactpersoon wijzigen?
- Hoe weet ik wie mijn contactpersoon is?
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Mag mijn collega gebruikmaken van mijn account?
- Kan ik een gebruikersoverzicht exporteren?
- Vraag ik voor iedere collega een eigen account aan?
- Hoe vraag ik een nieuw certificaat aan als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Certificaten algemeen
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag verwerkt is?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Wat is de status van mijn aanvraag?
- Waar vind ik een overzicht van alle accounts die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Welke autorisaties staan er op mijn account?
Toestemmingsverklaringen
- Wat is een toestemmingsverklaring?
- Wanneer kan er een toestemmingsverklaring ingesteld worden?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingesteld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingesteld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?