Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?

Antwoord

Binnen VECOZO kennen we verschillende rollen, iedere rol heeft zijn eigen functie. Hieronder vindt u een opsomming van de mogelijke rollen die bij VECOZO geregistreerd staan en hoe deze gewijzigd kunnen worden.

Let op: een tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon en contactpersoon zijn verschillende rollen. De personen voor deze rollen moeten correct geregistreerd zijn. Het wijzigen van de hoofdcontactpersoon leidt niet automatisch tot een wijziging van de tekenbevoegde wanneer dit dezelfde persoon betreft. Hiervoor moet een aparte wijziging ingediend worden. Het wijzigen van de hoofdcontactpersoon en tekenbevoegde kunt u in dezelfde aanvraag regelen, via “Wijzigen gegevens van de onderneming”. Het wijzigen van de contactpersoon zal een aparte wijziging betreffen via “wijzigen van de contactpersoon en gebruikers”.

Wijzigen van de tekenbevoegde

De tekenbevoegde kan gewijzigd worden via het wijzigingsformulier.

Geef onderaan de aanvraag de naam van de ondertekenaar op welke zich zal identificeren voor de aanvraag en deze digitaal zal ondertekenen. Dit moet een tekenbevoegde zijn.

Wijzigen van de hoofdcontactpersoon

De hoofdcontactpersoon kan gewijzigd worden via het wijzigingsformulier.

Geef onderaan de aanvraag de naam van de ondertekenaar op welke zich zal identificeren voor de aanvraag en deze digitaal zal ondertekenen. Dit moet een tekenbevoegde zijn.

Wijzigen van de ICT-beheerder

De bij VECOZO geregistreerde tekenbevoegde kan de ICT-beheerder wijzigen door een e-mail te versturen naar administratie@vecozo.nl vanuit het bij VECOZO geregistreerde e-mailadres, met daarin de volgende gegevens:

- Kamer van Koophandel-nummer van uw onderneming
- Naam van de ICT-beheerder
- Telefoonnummer van de ICT-beheerder

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten