Antwoord
Om het telefoonnummer van de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon en/of contactpersoon te wijzigen, ontvangen wij hiervoor graag een e-mail met benodigde gegevens. De e-mail kan naar administratie@vecozo.nl worden verstuurd. Zodra wij de e-mail hebben ontvangen, wordt deze binnen vijf werkdagen beoordeeld. Alleen het telefoonnummer van de betreffende persoon/personen zoals geregistreerd bij VECOZO wordt met dit formulier gewijzigd.
Dit betekent dat het telefoonnummer zoals geregistreerd in het AGB-register ongewijzigd blijft. Op http://www.agbcode.nl/ kunt u uw huidige registratie in het AGB-register inzien. Indien de registratie niet juist is vindt u op deze website informatie over het wijzigen van uw gegevens.
Tekenbevoegde
Om het telefoonnummer van de geregistreerde tekenbevoegde te wijzigen ontvangen wij graag een e-mail vanuit het geregistreerde e-mailadres van de tekenbevoegde, met daarin de volgende gegevens:
- Kamer van Koophandel nummer van de onderneming
- Nieuwe telefoonnummer
Hoofdcontactpersoon
Om het telefoonnummer van de geregistreerde hoofdcontactpersoon te wijzigen ontvangen wij graag een e-mail vanuit het geregistreerde e-mailadres van de hoofdcontactpersoon, met daarin de volgende gegevens:
- Kamer van Koophandel nummer van de onderneming
- Nieuwe telefoonnummer
Contactpersoon
Om het telefoonnummer van de contactpersoon te wijzigen ontvangen wij graag een e-mail vanuit het geregistreerde e-mailadres van de betreffende contactpersoon, met daarin de volgende gegevens:
- AGB-code van de onderneming
- Nieuwe telefoonnummer
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Kan ik mijn bankgegevens via VECOZO wijzigen?
- Naar welk adres kan ik een wijziging per post toesturen?
- Welke gegevens op mijn kopie identiteitsbewijs mag ik afschermen?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Wijzigen contactgegevens
- Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
- Kan ik een tweede contactpersoon toevoegen, wijzigen of verwijderen?
- Waarom moet de contactpersoon in (loon)dienst zijn van mijn praktijk/instelling?
- De contactpersoon is uit dienst/overleden, wat moeten wij regelen bij VECOZO?
- Hoe weet ik wie mijn contactpersoon is?
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Hoe vraag ik mijn gebruikersnummer op als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Is het e-mailadres van de contactpersoon niet gelijk aan het e-mailadres in het certificaat van de contactpersoon?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag wijziging e-mailadres is verwerkt?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Hoeveel tekenbevoegden, (hoofd)contactpersonen of ICT-beheerders mogen wij maximaal opgeven?
Persoonlijke certificaten
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Mag mijn collega gebruik maken van mijn (persoonlijk) certificaat?
- Waarom staat mijn certificaat op mijn naam, en niet op die van de praktijk?
- Moet ik mijn persoonlijk certificaat binnen een bepaalde termijn installeren?
- Kan ik een gebruikersoverzicht exporteren?
- Vraag ik voor iedere collega een eigen persoonlijk certificaat aan?
- Hoe vraag ik een nieuw certificaat aan als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Hoe koppel ik mijn systeemcertificaat aan mijn softwareprogramma?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Certificaten algemeen
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag verwerkt is?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Wat is de status van mijn aanvraag?
- Waar vind ik een overzicht van alle certificaten die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Moet ik een nieuw certificaat aanvragen als mijn certificaat is verlopen?
- Ik heb geen gebruikersnummer ontvangen na het aanvragen van een nieuw certificaat
- Ik heb geen pincode ontvangen na het aanvragen van een nieuw certificaat
- Welke autorisaties staan er op mijn certificaat?
- Waar kan ik mijn gebruikersnummer terugvinden?
- Waar kan ik mijn pincode terugvinden?
Toestemmingsverklaringen
- Wat is een toestemmingsverklaring?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Wanneer kan er een toestemmingsverklaring ingesteld worden?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingesteld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingesteld?
- Hoe kan ik de ingeregelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
Testcertificaten
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag voor een testaccount is verwerkt?
- Mag ik mijn testaccount aan derden verstrekken?
- Wat is een ketentester?
- Waar kan ik mijn gebruikersnummer terugvinden?
- Waar kan ik mijn pincode terugvinden?