Kan ik een tweede contactpersoon toevoegen, wijzigen of verwijderen?

Antwoord

De tweede contactpersoon kan toegevoegd, gewijzigd of ingetrokken worden via het daarvoor bestemde wijzigingsformulier.

Ga naar de wijzigingsformulieren

 


Zodra het document door zowel de tekenbevoegde als de nieuwe contactpersoon is ondertekend,  kunt u deze voorzien van kopieën van geldige legitimatiebewijzen en per e-mail sturen naar het e-mailadres administratie@vecozo.nl.

Let op! Scherm uw pasfoto en BSN af voordat u dit formulier instuurt.

Zodra wij het formulier hebben ontvangen, wordt deze binnen vijf werkdagen beoordeeld.

Wilt u uw gegevens liever beveiligd versturen? Dan kunt u gebruik maken van ons Contactformulier.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten