Antwoord
Contactpersoon
De contactpersoon registreert u per vestiging. Dit mag voor iedere vestiging een ander persoon zijn. De contactpersoon krijgt altijd een VECOZO-account en kan daarmee via Gebruikersbeheer onder andere accounts aanvragen, aanpassen, IP-adressen registreren en toestemmingsverklaringen instellen.
Hoofdcontactpersoon
De hoofdcontactpersoon wordt geregistreerd op ondernemingsniveau en staat dus boven de contactpersoon of contactpersonen. De hoofdcontactpersoon krijgt niet standaard een VECOZO-account, maar kan deze wel krijgen op aanvraag.
Tekenbevoegde
De tekenbevoegde wordt ook geregistreerd op ondernemingsniveau en staat dus boven de hoofdcontactpersoon en contactpersoon. De tekenbevoegde krijgt niet standaard een VECOZO-account, maar kan deze wel krijgen op aanvraag. Voor het tekenen van contracten via het Zorginkoopportaal is een account nodig.
Het is voor een niet geregistreerde tekenbevoegde niet mogelijk om verzoeken per e-mail in te dienen. Wel kan een niet geregistreerde tekenbevoegde fysieke aanvraagformulieren ondertekenen, die per post worden toegestuurd.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
Wijzigen contactgegevens
- Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- Hoe kan ik het telefoonnummer van de tekenbevoegde en (hoofd)contactpersoon wijzigen?
- Hoe weet ik wie mijn contactpersoon is?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Mag mijn collega gebruikmaken van mijn account?
- Kan ik een gebruikersoverzicht exporteren?
- Vraag ik voor iedere collega een eigen account aan?
- Hoe vraag ik een nieuw certificaat aan als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Certificaten algemeen
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag verwerkt is?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Wat is de status van mijn aanvraag?
- Waar vind ik een overzicht van alle accounts die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Welke autorisaties staan er op mijn account?
Toestemmingsverklaringen
- Wat is een toestemmingsverklaring?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Wanneer kan er een toestemmingsverklaring ingesteld worden?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingesteld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingesteld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?