Antwoord
Ook als u al enige tijd gebruik maakt van uw e-mailadres voor de notificatieberichten van VECOZO vragen wij u uw e-mailadres te bevestigen. Hiermee wordt de veiligheid van de te verzenden informatie vanuit VECOZO nog beter gewaarborgd. Daarnaast zorgt dit ervoor dat het adressenbestand van VECOZO up-to-date is.
Na de bevestiging ontvangt u niet nogmaals een verificatie e-mail voor uw e-mailadres.
Mocht u meerdere e-mailadressen hebben opgegeven voor de diensten van VECOZO, dan ontvangt u voor deze e-mailadressen ook een verificatie e-mail van VECOZO om het e-mailadres te bevestigen.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Kan ik mijn bankgegevens via VECOZO wijzigen?
- Naar welk adres kan ik een wijziging per post toesturen?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code
- Waarom wordt mijn AGB-code beëindigd bij een praktijkovername?
- Kan ik mijn overeenkomst met VECOZO beëindigen zonder dat ik mijn AGB-code beëindig?
- Kan de einddatum van mijn AGB-code gewijzigd worden?
- Wij zijn van rechtsvorm gewijzigd, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- We hebben een nieuw Kamer van Koophandel nummer gekregen, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Moet deze aangemeld worden bij VECOZO?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Deze is inmiddels aangemeld bij VECOZO. Moet er dan ook een nieuw systeemcertificaat worden aangevraagd of kunnen we het oude systeemcertificaat blijven gebruiken?
- Er is een nieuwe maat in de maatschap, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- De tekenbevoegde is plots overleden, wat dienen wij te regelen bij VECOZO?
- Mijn Kamer van Koophandel nummer is uitgeschreven, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- De naam van de onderneming is gewijzigd, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na een faillissement, fusie of overname?
- De praktijkhouder is overleden, wat nu?
- Welke stappen moet ik ondernemen bij een praktijkovername?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Welke stappen moet ik ondernemen als ik stop met mijn praktijk?
E-mailadressen en notificaties
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Waarom ontvang ik de e-mails van VECOZO niet?
- Hoe voeg ik VECOZO toe als veilige afzender?
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Ik krijg een e-mail van VECOZO waarin ik mijn e-mailadres moet bevestigen, is deze e-mail veilig?
- Hoe bevestig ik mijn e-mailadres?
- Kunnen notificatieberichten naar een ander e-mailadres worden doorgestuurd?
- Ik heb mijn e-mailadres bevestigd maar nog geen notificatiebericht ontvangen.
- Vanuit welke diensten worden er verificatie e-mails verstuurd naar mijn e-mailadres?
- Moet ik mijn e-mailadres elke keer opnieuw verifiëren?
- Wordt mijn e-mailadres doorgegeven aan andere instanties?
- Wat gebeurt er als ik mijn e-mailadres niet bevestig in de verificatie e-mail die VECOZO mij toestuurt?
- Ik heb geen verificatie e-mail ontvangen.
- Ik krijg een foutmelding als ik mijn e-mailadres wil bevestigen.
- Ontvang ik na het bevestigen van mijn e-mailadres alsnog alle verstuurde notificaties?