Antwoord
Als u gebruik maakt van onze diensten krijgt u in de meeste gevallen ook notificatiemails. Bijvoorbeeld om de status van een bericht aan te geven. Voor het ontvangen van deze notificatiemails geeft u een e-mailadres op. Bij het opgeven van dat e-mailadres sturen wij u eenmalig een verzoek om het e-mailadres te verifiëren. Klik in de mail op ‘bevestig e-mailadres’ om uw e-mailadres te verifiëren. Zodra u dit heeft gedaan, krijgt u meteen de notificatiemails van ons.
Maakt u geen gebruik van onze diensten van en heeft u geen e-mailadres opgegeven, neem dan contact met ons op.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code
- Kan ik mijn overeenkomst met VECOZO beëindigen zonder dat ik mijn AGB-code beëindig?
- We hebben een nieuw Kamer van Koophandel nummer gekregen, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Moet deze aangemeld worden bij VECOZO?
- Mijn Kamer van Koophandel nummer is uitgeschreven, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- De naam van de onderneming is gewijzigd, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na een faillissement, fusie of overname?
E-mailadressen en notificaties
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Waarom ontvang ik de e-mails van VECOZO niet?
- Hoe voeg ik VECOZO toe als veilige afzender?
- Hoe bevestig ik mijn e-mailadres?
- Kunnen notificatieberichten naar een ander e-mailadres worden doorgestuurd?
- Wat gebeurt er als ik mijn e-mailadres niet bevestig?
- Ik krijg een foutmelding als ik mijn e-mailadres wil bevestigen.