Antwoord
Na ontvangst van uw klacht sturen we u de eerstvolgende werkdag via de mail een bevestiging. In deze mail staat het meldingsnummer van uw klacht.
- Binnen drie werkdagen neemt onze klachtenfunctionaris contact met u op.
- Onze directie wordt door middel van een rapportage op de hoogte gebracht van uw klacht.
- Wanneer uw klacht is afgehandeld stelt de klachtenfunctionaris u hiervan op de hoogte.
- Het kan zijn dat wij u op een later tijdstip nogmaals bellen om te controleren of u tevreden bent over de afhandeling van uw klacht.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code
- Kan ik mijn overeenkomst met VECOZO beëindigen zonder dat ik mijn AGB-code beëindig?
- We hebben een nieuw Kamer van Koophandel nummer gekregen, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Moet deze aangemeld worden bij VECOZO?
- Mijn Kamer van Koophandel nummer is uitgeschreven, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- De naam van de onderneming is gewijzigd, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na een faillissement, fusie of overname?
E-mailadressen en notificaties
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Waarom ontvang ik de e-mails van VECOZO niet?
- Hoe voeg ik VECOZO toe als veilige afzender?
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Hoe bevestig ik mijn e-mailadres?
- Kunnen notificatieberichten naar een ander e-mailadres worden doorgestuurd?
- Wat gebeurt er als ik mijn e-mailadres niet bevestig?
- Ik krijg een foutmelding als ik mijn e-mailadres wil bevestigen.