Antwoord
Als een tekenbevoegde (plots) is overleden, dient dit doorgegeven te worden bij de Kamer van Koophandel (KvK), zodat zij dit kunnen verwerken het Handelsregister.
Als er meerdere tekenbevoegde personen op het uittreksel staan, zal de praktijk blijven bestaan. Het overlijden moet nog wel bij het AGB-register doorgegeven worden. Wanneer de tekenbevoegde in het bezit was van een persoonlijk certificaat van VECOZO, moet deze ingetrokken worden.
Hoe trek ik een certificaat in?
Als het de enige tekenbevoegde persoon op het uittreksel betreft, zullen de taken worden doorgegeven aan de persoon zoals beschreven in het testament, notariële akte of overlijdensakte. Als de onderneming is uitgeschreven uit het Handelsregister van de Kamer van Koophandel, dan is het niet meer mogelijk om hier wijzigingen in door te voeren. De persoon die bevoegd is tot afhandelen van de lopende zaken, kan een e-mail sturen naar administratie@vecozo.nl met daarin de situatie zodat wij gericht kunnen informeren over de benodigde stappen.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Kan ik mijn bankgegevens via VECOZO wijzigen?
- Naar welk adres kan ik een wijziging per post toesturen?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code
- Waarom wordt mijn AGB-code beëindigd bij een praktijkovername?
- Kan ik mijn overeenkomst met VECOZO beëindigen zonder dat ik mijn AGB-code beëindig?
- Kan de einddatum van mijn AGB-code gewijzigd worden?
- Wij zijn van rechtsvorm gewijzigd, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- We hebben een nieuw Kamer van Koophandel nummer gekregen, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Moet deze aangemeld worden bij VECOZO?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Deze is inmiddels aangemeld bij VECOZO. Moet er dan ook een nieuw systeemcertificaat worden aangevraagd of kunnen we het oude systeemcertificaat blijven gebruiken?
- Er is een nieuwe maat in de maatschap, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- Mijn Kamer van Koophandel nummer is uitgeschreven, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- De naam van de onderneming is gewijzigd, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na een faillissement, fusie of overname?
- De praktijkhouder is overleden, wat nu?
- Welke stappen moet ik ondernemen bij een praktijkovername?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Welke stappen moet ik ondernemen als ik stop met mijn praktijk?
E-mailadressen en notificaties
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Waarom ontvang ik de e-mails van VECOZO niet?
- Hoe voeg ik VECOZO toe als veilige afzender?
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Ik krijg een e-mail van VECOZO waarin ik mijn e-mailadres moet bevestigen, is deze e-mail veilig?
- Hoe bevestig ik mijn e-mailadres?
- Waarom moet ik mijn e-mailadres bevestigen als ik deze al eerder voor VECOZO heb gebruikt?
- Kunnen notificatieberichten naar een ander e-mailadres worden doorgestuurd?
- Ik heb mijn e-mailadres bevestigd maar nog geen notificatiebericht ontvangen.
- Vanuit welke diensten worden er verificatie e-mails verstuurd naar mijn e-mailadres?
- Moet ik mijn e-mailadres elke keer opnieuw verifiëren?
- Wordt mijn e-mailadres doorgegeven aan andere instanties?
- Wat gebeurt er als ik mijn e-mailadres niet bevestig in de verificatie e-mail die VECOZO mij toestuurt?
- Ik heb geen verificatie e-mail ontvangen.
- Ik krijg een foutmelding als ik mijn e-mailadres wil bevestigen.
- Ontvang ik na het bevestigen van mijn e-mailadres alsnog alle verstuurde notificaties?