Antwoord
Als er een nieuwe maat is binnen de maatschap geeft u dit door bij de Kamer van Koophandel. De nieuwe maat wordt toegevoegd op het uittreksel. Indien nodig, kan de zorgverlener AGB-code van de nieuwe maat worden gekoppeld aan de praktijk AGB-code bij het AGB-register. Het koppelen van de nieuwe maat gebeurd via het AGB-register, de informatie hierover kunt u vinden op de website van het AGB-register.
Wanneer de nieuwe maat gebruik gaat maken van de VECOZO diensten kan de Contactpersoon van de organisatie een certificaat aanvragen middels het Gebruikersbeheer. De uitgebreide handleiding hiervoor vindt u in de veelgestelde vraag Hoe vraag ik een persoonlijk certificaat aan?
Wat moeten we regelen voor het Zorginkoopportaal?
Als u ook gebruik maakt van de dienst Zorginkoopportaal bij VECOZO, is het van belang dat de nieuwe maat ook toegang krijgt tot de contracten en deze kan ondertekenen.
Wanneer u beschikt over een persoonlijk VECOZO certificaat kunt u via de Landingspagina van het Zorginkoopportaal controleren of u al toegang hebt, en tot welke module(s). Belangrijk om te weten is dat u alleen de modules ziet waarvoor het certificaat autorisaties heeft. Mocht u een bepaalde module missen dan kan de Contactpersoon van uw organisatie deze aanvragen via het aanvraagformulier.
De Contactpersoon van uw instantie kan voor de autorisaties van het Zorginkoopportaal via onze website een aanvraag insturen op de volgende manier:
- Contactpersoon kan inloggen op de website van VECOZO.
- Ga naar het aanvraagformulier voor het Zorginkoopportaal en vul het online formulier in. Let op: dit formulier is alleen toegankelijk voor een ingelogde contactpersoon.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Kan ik mijn bankgegevens via VECOZO wijzigen?
- Naar welk adres kan ik een wijziging per post toesturen?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code
- Waarom wordt mijn AGB-code beëindigd bij een praktijkovername?
- Kan ik mijn overeenkomst met VECOZO beëindigen zonder dat ik mijn AGB-code beëindig?
- Kan de einddatum van mijn AGB-code gewijzigd worden?
- Wij zijn van rechtsvorm gewijzigd, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- We hebben een nieuw Kamer van Koophandel nummer gekregen, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Moet deze aangemeld worden bij VECOZO?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Deze is inmiddels aangemeld bij VECOZO. Moet er dan ook een nieuw systeemcertificaat worden aangevraagd of kunnen we het oude systeemcertificaat blijven gebruiken?
- De tekenbevoegde is plots overleden, wat dienen wij te regelen bij VECOZO?
- Mijn Kamer van Koophandel nummer is uitgeschreven, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- De naam van de onderneming is gewijzigd, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na een faillissement, fusie of overname?
- De praktijkhouder is overleden, wat nu?
- Welke stappen moet ik ondernemen bij een praktijkovername?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Welke stappen moet ik ondernemen als ik stop met mijn praktijk?
E-mailadressen en notificaties
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Waarom ontvang ik de e-mails van VECOZO niet?
- Hoe voeg ik VECOZO toe als veilige afzender?
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Ik krijg een e-mail van VECOZO waarin ik mijn e-mailadres moet bevestigen, is deze e-mail veilig?
- Hoe bevestig ik mijn e-mailadres?
- Waarom moet ik mijn e-mailadres bevestigen als ik deze al eerder voor VECOZO heb gebruikt?
- Kunnen notificatieberichten naar een ander e-mailadres worden doorgestuurd?
- Ik heb mijn e-mailadres bevestigd maar nog geen notificatiebericht ontvangen.
- Vanuit welke diensten worden er verificatie e-mails verstuurd naar mijn e-mailadres?
- Moet ik mijn e-mailadres elke keer opnieuw verifiëren?
- Wordt mijn e-mailadres doorgegeven aan andere instanties?
- Wat gebeurt er als ik mijn e-mailadres niet bevestig in de verificatie e-mail die VECOZO mij toestuurt?
- Ik heb geen verificatie e-mail ontvangen.
- Ik krijg een foutmelding als ik mijn e-mailadres wil bevestigen.
- Ontvang ik na het bevestigen van mijn e-mailadres alsnog alle verstuurde notificaties?