Antwoord
Neem eerst contact op met Vektis. Zij zijn de beheerder van uw AGB-gegevens en bepalen of uw organisatie een nieuwe AGB-code krijgt.
Ik krijg een nieuwe AGB-code
Dan kunt u de 'oude' AGB-code laten beëindigen bij Vektis en de nieuwe AGB-code bij ons aanmelden. U krijgt een nieuwe aansluitovereenkomst op basis van het nieuwe KvK-nummer met de daarbij horende AGB-codes.
Mijn KvK-nummer wijzigt maar mijn AGB-code(s) niet
Meld u opnieuw aan bij ons met het nieuwe KvK-nummer en de huidige AGB-code. Als deze al aangesloten is kunt u de aanmelding nog niet starten. De (hoofd)contactpersoon of tekenbevoegde stuurt ons een e-mail met daarin:
- De situatie
- Het oude KvK-nummer
- Het nieuwe KvK-nummer
- Alle betrokken AGB-codes
Gerelateerde pagina's
Algemeen
Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code
- Kan ik mijn overeenkomst met VECOZO beëindigen zonder dat ik mijn AGB-code beëindig?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Moet deze aangemeld worden bij VECOZO?
- Mijn Kamer van Koophandel nummer is uitgeschreven, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- De naam van de onderneming is gewijzigd, wat moeten we bij VECOZO regelen?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na een faillissement, fusie of overname?
E-mailadressen en notificaties
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Waarom ontvang ik de e-mails van VECOZO niet?
- Hoe voeg ik VECOZO toe als veilige afzender?
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Hoe bevestig ik mijn e-mailadres?
- Kunnen notificatieberichten naar een ander e-mailadres worden doorgestuurd?
- Wat gebeurt er als ik mijn e-mailadres niet bevestig?
- Ik krijg een foutmelding als ik mijn e-mailadres wil bevestigen.