Antwoord
Op dit moment wordt per persoonlijk certificaat in de authenticatie-app onderscheid gemaakt door het tonen van het gebruikersnummer en VECOZO-omgeving (test-, acceptatie- of productieomgeving).
Het is mogelijk om de accountnaam, die boven uw gebruikersnaam staat, te wijzigen in de authenticatie-app. Dit doet u als volgt:
- Open het betreffende gebruikersnummer in de authenticatie-app;
- Wijzig de naam via de instellingen. Deze vindt u bij het tandwiel of potloodje;
- Vul een naam in die voor u herkenbaar is, bijvoorbeeld een AGB-code of de naam van uw organisatie.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat houdt inloggen met een authenticatie-app in?
- Van welke authenticatie-apps kan ik gebruik maken?
- Heb ik een internetverbinding op mijn telefoon nodig voor het inloggen met de authenticatie-app?
- Zijn er kosten voor mij verbonden aan het gebruik van de authenticatie-app?
- Ik log met mijn persoonlijke certificaat ook in op websites of applicaties van andere partijen dan VECOZO. Moet ik dan ook de authenticatie-app gebruiken?
- Waarom inloggen met een authenticatie-app?
- Moet ik bij het inloggen iedere keer gebruik maken van de authenticatie-app?
- Kan ik mijn gekoppelde account in de authenticatie-app meenemen naar een nieuwe telefoon?
Inloggen met een authenticatie-app
- Wat heb ik nodig om te kunnen inloggen met een authenticatie-app?
- Hoe kan ik mijn authenticatie-app koppelen aan mijn VECOZO-account?
- Ik maak gebruik van een UZI-pas, moet ik dan ook een authenticatie-app gebruiken?
- Ik heb meerdere persoonlijke certificaten, moet ik per persoonlijk certificaat een andere authenticatie-app gebruiken?
Problemen bij inloggen met een authenticatie-app
- Ik heb een nieuwe telefoon en/of mijn authenticatie-app is verdwenen. Wat nu?
- Ik gebruik de authenticatie-app Microsoft authenticator, maar ik heb problemen met het scannen van de QR-code
- Ik heb geen zakelijke mobiele telefoon, wat nu?
- Ik mag van mijn organisatie geen gebruik maken van een mobiele telefoon op de werkvloer. Wat nu?
- Wij maken met meerdere personen gebruik van één persoonlijk certificaat. Dit werkt niet meer sinds het inloggen met de authenticatie-app. Wat nu?
- Ik heb geen smartphone. Hoe kan ik inloggen met de authenticatie-app?