Let op! Op Eerste Kerstdag (25 december) en Tweede Kerstdag (26 december) zijn wij niet bereikbaar. Meer weten?

Ik heb een nieuwe telefoon en/of mijn authenticatie-app is verdwenen. Wat nu?

Antwoord

Werkt uw mobiele telefoon niet meer of is deze niet meer in uw bezit, dan moet de bestaande koppeling met de authenticatie-app verwijderd worden.

Dit kan de contactpersoon van uw organisatie zelf regelen via het gebruikersbeheer. Klik hier voor een handleiding voor het ontkoppelen van de authenticatie-app. Zodra de bestaande koppeling door de contactpersoon van uw organisatie verwijderd is, kunt u de authenticatie-app opnieuw koppelen.

Als de contactpersoon niet aanwezig is of zelf geen toegang meer heeft tot de authenticatie-app, kan dit verzoek per e-mail worden ingediend door de (hoofd)contactpersoon of tekenbevoegde van uw organisatie. Dit verzoek moet komen vanuit het bij VECOZO geregistreerde e-mailadres en kan worden gestuurd naar support@vecozo.nl. Vermeld in de e-mail de AGB-code van uw onderneming, het gebruikersnummer (of gebruikersnaam) van de gebruiker en de reden voor de gevraagde ontkoppeling. Vermeld in de onderwerpregel ‘Inloggen authenticatie-app’, dan kunnen wij uw verzoek snel in behandeling nemen. Zodra wij de bestaande koppeling verwijderd hebben, kunt u de authenticatie-app opnieuw koppelen.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Inloggen met een authenticatie-app

Problemen bij inloggen met een authenticatie-app