Antwoord
Werkt uw mobiele telefoon niet meer of is deze niet meer in uw bezit, dan moet de bestaande koppeling met de authenticatie-app verwijderd worden.
Dit kan de contactpersoon van uw organisatie zelf regelen via het gebruikersbeheer. Klik hier voor een handleiding voor het ontkoppelen van de authenticatie-app. Zodra de bestaande koppeling door de contactpersoon van uw organisatie verwijderd is, kunt u de authenticatie-app opnieuw koppelen.
Als de contactpersoon niet aanwezig is of zelf geen toegang meer heeft tot de authenticatie-app, kan dit verzoek per e-mail worden ingediend door de (hoofd)contactpersoon of tekenbevoegde van uw organisatie. Dit verzoek moet komen vanuit het bij VECOZO geregistreerde e-mailadres en kan worden gestuurd naar support@vecozo.nl. Vermeld in de e-mail de AGB-code van uw onderneming, het gebruikersnummer (of gebruikersnaam) van de gebruiker en de reden voor de gevraagde ontkoppeling. Vermeld in de onderwerpregel ‘Inloggen authenticatie-app’, dan kunnen wij uw verzoek snel in behandeling nemen. Zodra wij de bestaande koppeling verwijderd hebben, kunt u de authenticatie-app opnieuw koppelen.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat houdt inloggen met een authenticatie-app in?
- Van welke authenticatie-apps kan ik gebruik maken?
- Heb ik een internetverbinding op mijn telefoon nodig voor het inloggen met de authenticatie-app?
- Zijn er kosten voor mij verbonden aan het gebruik van de authenticatie-app?
- Ik log met mijn persoonlijke certificaat ook in op websites of applicaties van andere partijen dan VECOZO. Moet ik dan ook de authenticatie-app gebruiken?
- Waarom inloggen met een authenticatie-app?
- Moet ik bij het inloggen iedere keer gebruik maken van de authenticatie-app?
- Kan ik mijn gekoppelde account in de authenticatie-app meenemen naar een nieuwe telefoon?
Inloggen met een authenticatie-app
- Wat heb ik nodig om te kunnen inloggen met een authenticatie-app?
- Hoe kan ik mijn authenticatie-app koppelen aan mijn VECOZO-account?
- Ik maak gebruik van een UZI-pas, moet ik dan ook een authenticatie-app gebruiken?
- Ik heb meerdere persoonlijke certificaten, moet ik per persoonlijk certificaat een andere authenticatie-app gebruiken?
- Mijn organisatie heeft meerdere AGB-codes en persoonlijke certificaten. Hoe wordt het onderscheid gemaakt in de authenticatie-app?
Problemen bij inloggen met een authenticatie-app
- Ik gebruik de authenticatie-app Microsoft authenticator, maar ik heb problemen met het scannen van de QR-code
- Ik heb geen zakelijke mobiele telefoon, wat nu?
- Ik mag van mijn organisatie geen gebruik maken van een mobiele telefoon op de werkvloer. Wat nu?
- Wij maken met meerdere personen gebruik van één persoonlijk certificaat. Dit werkt niet meer sinds het inloggen met de authenticatie-app. Wat nu?
- Ik heb geen smartphone. Hoe kan ik inloggen met de authenticatie-app?