Let op! Op Eerste Kerstdag (25 december) en Tweede Kerstdag (26 december) zijn wij niet bereikbaar. Meer weten?

Ik heb geen zakelijke mobiele telefoon, wat nu?

Antwoord

U gebruikt de authenticatie-app op uw smartphone enkel en alleen voor het genereren van een extra inlogcode om te kunnen inloggen op uw persoonlijke VECOZO-account. VECOZO verwerkt géén telefoonnummers. Sterker nog, uw telefoonnummer wordt niet kenbaar gemaakt bij VECOZO. Wij kunnen u dus ook niet benaderen met berichten of telefoontjes op uw privé mobiel.  De authenticatie-app kan ook op een tablet worden geïnstalleerd. 

U kunt daarom met een gerust hart uw privé smartphone gebruiken voor: 

  • het installeren van een geschikte authenticatie-app; 
  • het koppelen van uw VECOZO-account aan de authenticatie-app; 
  • het genereren van de extra inlogcode via uw authenticatie-app. 

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Inloggen met een authenticatie-app

Problemen bij inloggen met een authenticatie-app