De dienst Declareren wijzigt. Vanaf 1 juni sluiten we het huidige portaal (Declareren-oud) voor het indienen van declaraties. Meer weten?

Hoe ontvang ik een notificatie per e-mail als er een nieuw Wmo of Jeugdwet bericht binnen komt?

Antwoord

Via Notificaties beheren kunt u e-mailadressen instellen, notificaties aanpassen of verwijderen. U kunt notificaties instellen voor:

  • Ingediende berichten: Via de knop ‘Nieuwe notificatie voor ingediende berichten’ stelt u een e-mailadres in per dienst en type bericht. U krijgt een notificatie als de status van een bericht wijzigt. 
  • Ontvangen berichten: Via de knop ‘Nieuwe notificatie voor ontvangen berichten’ stelt u een e-mailadres in per dienst en type bericht. U krijgt een notificatie als een bericht aan de praktijk of instelling wordt aangeboden.
  • Declaraties: Via de knop ‘Nieuwe notificatie voor ontvangen berichten’ stelt u een e-mailadres in per dienst en type bericht. U krijgt een notificatie als een bericht aan de praktijk of instelling wordt aangeboden.

Geef aan of u een notificatie wil ontvangen voor alle berichten die via de praktijk of instelling worden ingediend, of alleen voor berichten die u zelf indient.

De ingestelde e-mailadressen kunnen alleen door de gebruiker die ze heeft ingesteld worden aangepast of verwijderd. Als dit gebruikersaccount wordt verwijderd, worden automatisch de notificaties verwijderd. 

Notificaties wijzigen of verwijderen

U past de instellingen van een e-mailnotificatie aan door op de gewenste regel te klikken en te wijzigen. U verwijdert een notificatie door deze te selecteren via het vierkantje vooraan de regel en op het prullenbak-icoon te klikken.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Indienen en opzoeken

Afhandelen berichten