Antwoord
Als uw instantie een eigen webservice heeft kunnen alle statuswijzigingen en (retour)berichten naar uw webservice worden ‘gepusht’, zodat deze gegevens automatisch worden overgenomen in uw informatiesysteem en u daarin altijd over de actuele status van de berichten beschikt.
Instanties die gebruik willen maken van een webservice dienen deze zelf te ontwikkelen; VECOZO kan hierbij geen ondersteuning bieden. Voor de webservice dient poort 443 gebruikt te worden, en dienen i.v.m. de noodzakelijke broker-instellingen een aantal gegevens aan VECOZO doorgegeven te worden:
- de AGB-code en naam van de instantie waarvoor de broker moet worden ingesteld;
- de naam van de dienst waarvoor de broker moet worden ingesteld;
- de datum waarop de broker online moet worden gezet;
- indien van toepassing: de deelgebieden/standaarden waarvoor de broker moet worden ingesteld;
- de endpoint (URL) van uw webservice;
- SOAP versie: 1.1 of 1.2;
- MTOM: ja of nee;
- een e-mailadres waar notificaties m.b.t. foutmeldingen van uw webservice naartoe kunnen worden verstuurd.
De bovenstaande gegevens dienen te worden doorgegeven via het ‘Formulier aflevermethode’. De contactpersoon van uw organisatie kan dit opvragen via support@vecozo.nl. Belangrijk daarbij is dat het formulier wordt opgevraagd en geretourneerd vanuit het bij VECOZO geregistreerde e-mailadres van de contactpersoon.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Berichtenverkeer Wlz?
- Hoe dien ik een Wlz-bericht in?
- Hoe zoek ik een Wlz-bericht?
- Hoe open of download ik een Wlz (retour)bericht?
- Hoe ontvang ik een notificatie per e-mail als er een nieuw bericht binnen komt?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in voor het Berichtenverkeer Wlz?
- Waarom keurt VECOZO mijn Wlz-bericht af?
- Hoe kan ik als softwarepartij het Berichtenverkeer Wlz testen?
- Welke berichten verstuur en ontvang ik via de dienst Berichtenverkeer Wlz?
Notitieverkeer
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Notitieverkeer?
- Hoe maak en verstuur ik een notitie?
- Hoe zoek en open ik een notitie?
- Hoe beantwoord ik een notitie?
- Hoe archiveer ik een notitie?
- Hoe stel ik e-mailnotificaties voor de dienst Notitieverkeer in?
- Hoe groot mogen mijn notities zijn?
- Ik krijg een foutmelding in de dienst notitieverkeer