Antwoord
U kunt op twee manieren aangeven dat u een notificatie per e-mail wenst te ontvangen als er een notitie voor u binnenkomt.
- Bij het aanmaken van een notitie kunt u op het indienscherm aangeven of u een notificatie per e-mail wilt ontvangen als er via het notitieverkeer een antwoord op een door uw instantie verzonden notitie komt.
Als u voor deze optie kiest, wordt de notificatie alleen voor deze specifieke notitie naar dit specifieke emailadres verstuurd.
- Als u niet steeds een e-mailadres voor antwoorden wilt invullen en ook bij helemaal nieuwe inkomende notities een notificatie per e-mail wilt ontvangen, dienen bij VECOZO de applicatie-instellingen te worden aangepast. De hoofdcontactpersoon of contactpersoon van uw instantie kan hiervoor een verzoek per e-mail sturen naar de afdeling Support o.v.v. 'Aanpassen applicatie-instellingen Notitieverkeer', met daarbij duidelijk vermeld de AGB-code waar het om gaat, en het gewenste e-mailadres voor de notificaties.
Deze e-mailnotificaties kunnen alleen op instantie-niveau (AGB-code) worden ingesteld, niet op gebruikersniveau. Er kan dus één e-mailadres worden ingesteld, waarnaar een notificatie wordt gestuurd bij álle nieuw ontvangen notities voor de betreffende AGB-code.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Berichtenverkeer Wlz?
- Hoe dien ik een Wlz-bericht in?
- Hoe zoek ik een Wlz-bericht?
- Hoe open of download ik een Wlz (retour)bericht?
- Hoe ontvang ik een notificatie per e-mail als er een nieuw bericht binnen komt?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in voor het Berichtenverkeer Wlz?
- Waarom keurt VECOZO mijn Wlz-bericht af?
- Hoe kan ik als softwarepartij het Berichtenverkeer Wlz testen?
- Welke berichten verstuur en ontvang ik via de dienst Berichtenverkeer Wlz?
- Wat heeft VECOZO nodig om Wlz-bestanden en/of statusupdates naar mijn eigen webservice te sturen?