Antwoord
Uw systeemcertificaat is geïnstalleerd bij uw softwarepartij en u benadert de software online. In dit geval kunt u op onze website in het registratiescherm uw softwarepartij selecteren. De door uw softwarepartij geregistreerde IP-adressen worden dan automatisch aan uw systeemcertificaat gekoppeld. Via ‘IP-adressen’ kan de contactpersoon van de onderneming de softwarepartij registreren:
- Log in op www.vecozo.nl/
- Klik rechtsboven op uw gebruikersnummer
- Klik op Mijn gegevens > Algemene instellingen > IP-adressen.
- Vervolgens klikt u op Selecteer uw Softwarepartij.
- Hier kunt u één of meerdere softwarepartijen selecteren door het vink-boxje aan te klikken.
Staat uw softwarepartij er niet tussen? Neem dan contact op met uw softwarepartij.
Let op: heeft u als zorgaanbieder een toestemmingsverklaring ingeregeld voor de softwarepartij? Dan hoeft u als zorgaanbieder geen actie te ondernemen. Wanneer de softwarepartij de IP-adressen heeft geregistreerd, is dit automatisch geregeld voor u als zorgaanbieder.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat is een IP-adres?
- Waarom moet ik mijn IP-adres registreren?
- Wat gebeurt er als ik mijn IP-adres niet geregistreerd heb?
- Waarom een controle op IP-adressen?
IP-adres achterhalen
- Hoe kan ik mijn IP-adres achterhalen als het systeemcertificaat op mijn eigen server is geïnstalleerd?
- Hoe weet ik of ik gebruik maak een vast IP-adres?
- Onze organisatie maakt gebruik van een VPN-verbinding/server, wat is hiervan het gevolg?
- Hoe kan ik het juiste IP-adres achterhalen als onze organisatie gebruik maakt van DHCP?
IP-adres registreren
- Hoe kan ik mijn IP-adres registreren?
- Waarom wordt het IP-adres geweigerd dat ik wil registreren?
- Ondersteunt VECOZO het gebruik van IPv6?
- Bij onze software wordt gebruik gemaakt van een reeks IP-adressen, is dit een probleem?
- Moet ik de IP-adressen van alle computers registreren waarop het systeemcertificaat geïnstalleerd staat?
- Ons systeemcertificaat is geïnstalleerd op een computer die op meerdere locaties gebruikt wordt. Hoe ga ik hiermee om?
- Hoe ga ik om met de dynamische IP-adressen die de cloud-leverancier hanteert?
- Ik maak gebruik van Microsoft Dynamics 365 (online), wat moet ik nu doen?
- Wijzigt mijn IP-adres wanneer ik overstap naar glasvezel?
Controle op IP-adressen
- Ik kan geen verbinding krijgen met VECOZO en ik heb een notificatie ontvangen dat er sprake is van een niet geregistreerd IP-adres, wat nu?
- Ik krijg een 403 foutmelding wanneer ik in mijn software werk. Wat betekent dit?
- Kan mijn IP-adres wijzigen en wat moet ik doen als het wijzigt?
- Ik heb ook een systeemcertificaat op de acceptatie- en/of testomgeving van VECOZO. Moet ik hier ook mijn IP-adres registreren?
Gebruik maken van een softwarepartij
- Ik maak gebruik van een softwareleverancier. Wat is hiervan het gevolg voor het registreren van de IP-adressen?
- Onze organisatie maakt gebruik van E-Zorg, wat moet ik registreren?
- Ik maak gebruik van een online softwarepakket met gebruik van toestemmingsverklaringen. Wat is hiervan het gevolg voor het registreren van de IP-adressen?
- Mijn softwarepartij staat niet in het registratiescherm van VECOZO en ik kan deze daarom niet selecteren. Hoe kan dit?
Informatie voor softwarepartijen
- Ik bied een online softwarepakket aan zonder gebruik van toestemmingsverklaringen. Hoe maak ik het mijn klanten zo gemakkelijk mogelijk?
- Ik bied een online softwarepakket aan zonder gebruik van toestemmingsverklaringen. Hoe registreer ik mijn IP-adressen bij VECOZO?
- Ik bied een online softwarepakket aan met gebruik van toestemmingsverklaringen. Wat moet ik doen?