Antwoord
Als uw onderneming een eigen webservice heeft, kunnen alle statuswijzigingen en (retour)berichten naar uw webservice worden ‘gepusht’, zodat deze gegevens automatisch worden overgenomen in uw informatiesysteem. Zo beschikt u altijd over de actuele status van de berichten.
Als u gebruik wilt maken van een webservice, moet u deze zelf te ontwikkelen. Wij bieden hier geen ondersteuning bij. Gebruik voor de webservice poort 443 en geef de volgende gegevens door in verband met het afleveradres:
- De AGB-code en naam van de onderneming waarvoor de broker moet worden ingesteld;
- De datum waarop de broker online moet worden gezet;
- De berichtstroom waarvoor de broker moet worden ingesteld;
- De endpoint (URL) van uw webservice;
- SOAP versie: 1.1 of 1.2;
- MTOM: ja of nee;
- Een e-mailadres waar notificaties over foutmeldingen van uw webservice naartoe kunnen worden verstuurd.
De contactpersoon van uw organisatie moet deze gegevens aan ons doorgeven. Dat gaat via het ‘Formulier aflevermethode’. De contactpersoon volgt hiervoor de volgende stappen:
- Vraag het ‘Formulier aflevermethode’ op door een e-mail te sturen naar administratie@vecozo.nl.
- Vul het formulier in en stuur deze terug naar administratie@vecozo.nl.
Het is belangrijk dat het verzoek komt vanuit de contactpersoon, via het bij ons geregistreerde e-mailadres.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Welke algemene of betaalvoorwaarden van de zorgverzekeraars zijn voor mij van toepassing?
- Kan ik een declaratie intrekken of crediteren?
- Mijn AGB-code is beëindigd, kan ik nu nog declareren?
- Waar kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?
- Hoe machtig ik een partij om namens mijn instantie declaraties af te handelen?
- Welke declaratieberichten kan ik versturen?
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van Declareren?
- Wat houdt de Migratie Declareren in?
Indienen en opzoeken
- Hoe stel ik in dat ik een notificatiemail krijg als er retourinformatie klaarstaat?
- Hoe dien ik een declaratie in?
- Kan retourinformatie opnieuw klaargezet worden?
- Hoe kan ik declareren voor asielzoekers of Oekraïense vluchtelingen?
- Hoe zoek ik een declaratie of retourbericht?
- Hoe open of download ik een declaratie of retourbericht?
- Waarom blijft mijn CAK-declaratie op status ‘Aangeboden’ staan?
Afhandeling declaraties
- Waarom is mijn declaratie afgekeurd?
- Er wordt een retourbericht aan mij aangeboden, maar dat is afgekeurd, kan dat?
- Waarom is mijn CAK-declaratie afgekeurd?
Softwarepartijen
- Hoe kan ik als softwarepartij de zorgaanbieder ondersteunen?
- Ik ben softwarepartij, waar vind ik informatie over de dienst Declareren?
- Hoe kan ik als softwarepartij de dienst Declareren testen en wat heb ik hiervoor nodig?