Wat heeft VECOZO nodig om bestanden en/of statusupdates naar mijn eigen webservice te sturen?

Antwoord

Als uw onderneming een eigen webservice heeft, kunnen alle statuswijzigingen en (retour)berichten naar uw webservice worden ‘gepusht’, zodat deze gegevens automatisch worden overgenomen in uw informatiesysteem. Zo beschikt u altijd over de actuele status van de berichten.

Als u gebruik wilt maken van een webservice, moet u deze zelf te ontwikkelen. Wij bieden hier geen ondersteuning bij. Gebruik voor de webservice poort 443 en geef de volgende gegevens door in verband met het afleveradres:

  • De AGB-code en naam van de onderneming waarvoor de broker moet worden ingesteld;
  • De datum waarop de broker online moet worden gezet;
  • De berichtstroom waarvoor de broker moet worden ingesteld;
  • De endpoint (URL) van uw webservice;
  • SOAP versie: 1.1 of 1.2;
  • MTOM: ja of nee;
  • Een e-mailadres waar notificaties over foutmeldingen van uw webservice naartoe kunnen worden verstuurd.

De contactpersoon van uw organisatie moet deze gegevens aan ons doorgeven. Dat gaat via het ‘Formulier aflevermethode’. De contactpersoon volgt hiervoor de volgende stappen:

  1. Vraag het ‘Formulier aflevermethode’ op door een e-mail te sturen naar administratie@vecozo.nl.
  2. Vul het formulier in en stuur deze terug naar administratie@vecozo.nl.

Het is belangrijk dat het verzoek komt vanuit de contactpersoon, via het bij ons geregistreerde e-mailadres.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Indienen en opzoeken

Afhandeling declaraties

Softwarepartijen

Zorgverzekeraars