Antwoord
In onderstaande tabel vindt u de declaraties die u kunt versturen:
Van zorgaanbieder naar zorgverzekeraar/zorgkantoor |
Van zorgverzekeraar/zorgkantoor naar zorgaanbieder (retourbericht) |
|
|
AP304 |
AP305 |
AW319 |
AW320 |
DG301 |
DG302 |
FZ303 |
FZ304 |
GDS801 |
GDS802 |
HA304 |
HA305 |
KZ301 |
KZ302 |
LH307 |
LH308 |
MZ301 |
MZ302 |
OS301 |
OS302 |
PM304 |
PM305 |
VE303 |
VE304 |
VK301 |
VK302 |
ZH308 |
ZH309 |
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Welke algemene of betaalvoorwaarden van de zorgverzekeraars zijn voor mij van toepassing?
- Kan ik een declaratie intrekken of crediteren?
- Mijn AGB-code is beëindigd, kan ik nu nog declareren?
- Waar kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?
- Hoe machtig ik een partij om namens mijn instantie declaraties af te handelen?
- Wat heeft VECOZO nodig om bestanden en/of statusupdates naar mijn eigen webservice te sturen?
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van Declareren?
- Wat houdt de Migratie Declareren in?
Indienen en opzoeken
- Hoe stel ik in dat ik een notificatiemail krijg als er retourinformatie klaarstaat?
- Hoe open of download ik een declaratie of retourbericht?
- Hoe zoek ik een declaratie of retourbericht? (Wmo, Jeugdwet en GDS)
- Hoe dien ik een declaratie in?
- Kan retourinformatie opnieuw klaargezet worden?
- Hoe kan ik declareren voor asielzoekers of Oekraïense vluchtelingen?
- Hoe zoek ik een declaratie of retourbericht?
Afhandeling declaraties
- Waarom is mijn declaratie afgekeurd?
- Er wordt een retourbericht aan mij aangeboden, maar dat is afgekeurd, kan dat?
- Waarom is mijn CAK-declaratie afgekeurd?
Softwarepartijen
- Hoe kan ik als softwarepartij de zorgaanbieder ondersteunen?
- Ik ben softwarepartij, waar vind ik informatie over de dienst Declareren?
- Hoe kan ik als softwarepartij de dienst Declareren testen en wat heb ik hiervoor nodig?
Zorgverzekeraars
- Hoeveel retourbestanden kan ik aanbieden op een declaratiebestand?
- Hoe kan ik een wijziging voor een declaratiestandaard doorgeven?
- Kan een declaratie opnieuw verzonden worden?
- Waarom is het DeclaratieID vervangen door een ConversatieID in de Berichtenservice?
- Hoe dien ik een retourbestand in via het Berichtloket?
- Hoe zoek ik ingediende (retour)bestanden in het Berichtloket?
- Klopt het dat het retourbericht op status 'Verwerking voltooid' blijft staan?