Om het filteren van de gegevens voor het CAK mogelijk te maken, knippen we de declaratiestroom naar het CAK in tweeën: de originele declaratie en de CAK-declaratie. U stuurt de originele declaratie naar ons en wij stellen de CAK-declaratie op. In de originele declaratie filteren we de gegevens, waarna we een CAK-declaratie opstellen en naar hen versturen. De originele declaratie krijgt als eindstatus “Aangeboden”. De CAK-declaratie is hierna opgesteld en bezorgd bij het CAK.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Welke algemene of betaalvoorwaarden van de zorgverzekeraars zijn voor mij van toepassing?
- Kan ik een declaratie intrekken of crediteren?
- Mijn AGB-code is beëindigd, kan ik nu nog declareren?
- Waar kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?
- Hoe machtig ik een partij om namens mijn instantie declaraties af te handelen?
- Wat heeft VECOZO nodig om bestanden en/of statusupdates naar mijn eigen webservice te sturen?
- Welke declaratieberichten kan ik versturen?
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van Declareren?
- Wat houdt de Migratie Declareren in?
Indienen en opzoeken
- Hoe stel ik in dat ik een notificatiemail krijg als er retourinformatie klaarstaat?
- Hoe dien ik een declaratie in?
- Kan retourinformatie opnieuw klaargezet worden?
- Hoe kan ik declareren voor asielzoekers of Oekraïense vluchtelingen?
- Hoe zoek ik een declaratie of retourbericht?
- Hoe open of download ik een declaratie of retourbericht?
Afhandeling declaraties
- Waarom is mijn declaratie afgekeurd?
- Er wordt een retourbericht aan mij aangeboden, maar dat is afgekeurd, kan dat?
- Waarom is mijn CAK-declaratie afgekeurd?
Softwarepartijen
- Hoe kan ik als softwarepartij de zorgaanbieder ondersteunen?
- Ik ben softwarepartij, waar vind ik informatie over de dienst Declareren?
- Hoe kan ik als softwarepartij de dienst Declareren testen en wat heb ik hiervoor nodig?