Antwoord
Nee, dit kan niet. We kunnen alleen de retourinformatie opnieuw klaarzetten.
De geregistreerde contactpersoon kan hiervoor een verzoek mailen naar functioneelbeheer@vecozo.nl. Vermeld hierin de conversatie ID’s of de periode van de declaraties die u opnieuw wilt ophalen. De termijn hiervoor is 120 dagen. Valt de datum waarop oorspronkelijk de retourinformatie is klaargezet, buiten deze 120 dagen? Dan is het niet mogelijk om deze opnieuw klaar te zetten.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Welke algemene of betaalvoorwaarden van de zorgverzekeraars zijn voor mij van toepassing?
- Kan ik een declaratie intrekken of crediteren?
- Mijn AGB-code is beëindigd, kan ik nu nog declareren?
- Waar kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?
- Hoe machtig ik een partij om namens mijn instantie declaraties af te handelen?
- Wat heeft VECOZO nodig om bestanden en/of statusupdates naar mijn eigen webservice te sturen?
- Welke declaratieberichten kan ik versturen?
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van Declareren?
- Wat houdt de Migratie Declareren in?
Indienen en opzoeken
- Hoe stel ik in dat ik een notificatiemail krijg als er retourinformatie klaarstaat?
- Hoe dien ik een declaratie in?
- Kan retourinformatie opnieuw klaargezet worden?
- Hoe kan ik declareren voor asielzoekers of Oekraïense vluchtelingen?
- Hoe zoek ik een declaratie of retourbericht?
- Hoe open of download ik een declaratie of retourbericht?
- Waarom blijft mijn CAK-declaratie op status ‘Aangeboden’ staan?
Afhandeling declaraties
- Waarom is mijn declaratie afgekeurd?
- Er wordt een retourbericht aan mij aangeboden, maar dat is afgekeurd, kan dat?
- Waarom is mijn CAK-declaratie afgekeurd?
Softwarepartijen
- Hoe kan ik als softwarepartij de zorgaanbieder ondersteunen?
- Ik ben softwarepartij, waar vind ik informatie over de dienst Declareren?
- Hoe kan ik als softwarepartij de dienst Declareren testen en wat heb ik hiervoor nodig?