Hoe kan ik instellen dat ik een notificatiemail krijg als er retourinformatie klaarstaat?

Ik dien mijn declaratie via de website in.

Antwoord

Als u uw aangemaakte declaratiebestanden indient via de website, kunt u tijdens het indienen een e-mailadres opgeven. U kunt aangeven wanneer u een notificatie wenst te ontvangen. Dit kan bij een afkeur door VECOZO en/of wanneer retourinformatie klaarstaat vanuit de zorgverzekeraar of het zorgkantoor. Het e-mailadres wordt niet standaard onthouden.

blobid0.jpg

Het  invullen van een e-mailadres is geen verplicht veld. Als u geen notificaties wilt ontvangen, dan hoeft u geen e-mailadres in te voeren.

Ik dien mijn declaraties in via het softwareprogramma.

Als u uw declaratiebestanden rechtstreeks vanuit uw softwareprogramma indient, kunt u in dat softwareprogramma opgeven of en op welk e-mailadres u notificaties wenst te ontvangen. 

Als u hier hulp bij nodig hebt, kunt u contact opnemen met uw softwareleverancier. VECOZO kan hierbij geen ondersteuning bieden.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Indienen en opzoeken

Afhandeling declaraties

Valideren

Softwarepartijen

Zorgverzekeraars