Let op! Op doordeweekse feestdagen zijn wij gesloten. Vrijdag 18 en maandag 21 april zijn wij telefonisch niet bereikbaar. Meer weten?

Kan retourinformatie opnieuw aangeboden worden?

Antwoord

Ja dat kan. De voorwaarden hiervoor zijn:

  • Het retourbericht heeft de status ‘Aangeboden’ of ‘Bezorgd’.
  • Het retourbericht is niet ouder dan 365 dagen. Als de retourbestanden buiten de termijn vallen, neemt u contact op met de desbetreffende zorgverzekeraar.

De contactpersoon van uw organisatie kan contact opnemen met onze afdeling Functioneel Beheer (functioneelbeheer@vecozo.nl) met een verzoek om retourinformatie opnieuw aan te bieden. In dit verzoek staat:

  • De AGB-code.
  • Het conversatie-, bericht- of traceerID.
  • Referentie met datum van indienen bericht.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Indienen en opzoeken

Afhandeling declaraties

Valideren

Softwarepartijen

Zorgverzekeraars