Antwoord
Na het indienen van een e-factuur verschijnt een melding ‘De factuur is in behandeling genomen voor verzending’. De e-factuur wordt vervolgens door VECOZO naar de administratie van het UWV verzonden. Als dat is gebeurd wijzigt de status van ‘In behandeling’ naar 'Verzonden'.
Vragen over de factuurafhandeling en betaalstatus kunt u stellen via servicedesk.crediteuren@uwv.nl. Of telefonisch via de UWV Servicedesk Crediteuren: 020 - 687 39 00.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat heb ik nodig om een e-factuur bij het UWV te kunnen indienen?
- Hoe dien ik een e-factuur in bij het UWV?
- Hoe zoek ik een ingediende e-factuur terug?
- Kan ik een ingediende e-factuur achteraf nog aanpassen?
- Waar vind ik het kostenplaatsnummer?
- Waar kan ik terecht met vragen over de e-factuur en de afhandeling daarvan?
- Waarvoor dient de dienst e-Facturatie?