Antwoord
Als u het bericht vanuit de DJI niet binnen uw softwarepakket of op het VECOZO-portaal kunt vinden is er mogelijk iets mis gegaan. Wellicht is het bericht van de DJI door VECOZO afgekeurd en daarom niet naar u doorgezonden.
Controleer in dit geval bij de DJI of het bericht aan de juiste AGB-code is gericht, en vraag om het Conversatie ID en eventueel het Referentie ID van het bericht. Wij kunnen dan nakijken of het bericht bij VECOZO is binnengekomen. Is dat niet het geval of is het bericht door ons afgekeurd, dan kan de DJI de fout in het bestand herstellen en deze vervolgens opnieuw indienen.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Ik heb een FVFZ-bericht ingediend maar de DJI heeft deze niet ontvangen, wat nu?
- Wat heeft VECOZO nodig om FVFZ-berichten naar mijn eigen webservice te sturen?
- Waarom wordt mijn FVFZ-bericht afgekeurd?
- Hoe kan ik als softwarepartij de dienst FVFZ testen?
- Wat houdt de dienst Financiële Verantwoording Forensische Zorg (FVFZ) in?
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Financiële Verantwoording Forensische Zorg (FVFZ)?
- Hoelang worden de berichten binnen de dienst FVFZ bewaard?
- Welke berichten verstuur en ontvang ik via de dienst FVFZ?