Antwoord
FVFZ-berichten kunnen door VECOZO worden afgekeurd als deze niet correct ingediend, geadresseerd of gevuld zijn.
Als een bericht tijdens een technische controle wordt afgekeurd, dan wordt dit bericht niet doorgezonden naar de geadresseerde. Wilt u wilt weten waarom een bericht is afgekeurd, klik dan (indien nodig) op de regel met het afgekeurde bericht om naar het detailscherm van dat bericht te gaan.
Bij afkeur door VECOZO kunt u indien nodig contact opnemen met uw softwareleverancier. Die kan voor u uitzoeken wat de fout veroorzaakt, eventueel met behulp van testgegevens en de standaard documentatie van Vektis.
Neem bij onduidelijkheid over een gedeeltelijke of volledige afkeur door DJI (de afzender van het retourbericht is dan DJI, en niet VECOZO) contact op met deze partij voor nadere uitleg.
Nadat u de fout heeft gecorrigeerd kunt u het bericht opnieuw indienen.
Foutcodes
Bij een technische afkeur van ingediende berichten wordt de reden van de afkeur teruggekoppeld via foutcodes. Een overzicht van de generieke afkeurredenen die kunnen voorkomen (foutcodes die beginnen met 'BRS') vindt u in de Lijst met foutcodes van het Berichtloket.
Daarnaast zijn er ook nog dienst-specifieke, inhoudelijke afkeurredenen die zowel door VECOZO als door DJI gebruikt kunnen worden. U vindt deze afkeurredenen op de website van Vektis.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- De DJI heeft een FVFZ-bericht verzonden maar ik heb deze niet ontvangen, wat nu?
- Ik heb een FVFZ-bericht ingediend maar de DJI heeft deze niet ontvangen, wat nu?
- Wat heeft VECOZO nodig om FVFZ-berichten naar mijn eigen webservice te sturen?
- Hoe kan ik als softwarepartij de dienst FVFZ testen?
- Wat houdt de dienst Financiële Verantwoording Forensische Zorg (FVFZ) in?
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Financiële Verantwoording Forensische Zorg (FVFZ)?
- Hoelang worden de berichten binnen de dienst FVFZ bewaard?
- Welke berichten verstuur en ontvang ik via de dienst FVFZ?