Antwoord
Als iemand gebruik maakt van een persoonlijk account van iemand anders. Of iemand heeft de gegevens van een account van iemand anders (gebruikersnummer en/of pincode) valt dit onder oneigenlijk gebruik.
De contactpersoon van een onderneming kan via het aanvraagformulier een account aanvragen voor gebruikers in dienst van de onderneming.
Bekijk de VECOZO Certificate Policy versie 3.9 voor meer informatie over het gebruik van VECOZO-certificaten.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn certificaat?
- Ik wil graag dat iemand anders mijn certificaat installeert, mag dit?
- Mijn computer is gestolen, wat nu?
- Wat is een certificaat en hoe lang is een certificaat geldig?
Installeren/verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?
- Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
- Het lukt mij niet om mijn certificaat te installeren/verlengen in een externe omgeving.
- Na het installeren/verlengen kan ik mijn certificaat niet terug vinden in de browser.
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding "De gebruiker kan momenteel geen certificaat ophalen", wat moet ik doen?
- De installatietool blijft door lopen, wat moet ik doen?
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Mijn certificaat is verlengd. Is mijn oude certificaat nu nog geldig?
- Ik wil een wachtwoord instellen tijdens het installeren/verlengen, maar krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik heb mijn systeemcertificaat verlengd. Nu krijg ik een foutmelding in mijn softwareprogramma, wat moet ik doen?
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding ‘Mogelijk heeft u te weinig rechten’, wat moet ik doen?
Back-up maken/terugplaatsen
Inloggen/wachtwoord
- Ik kan niet inloggen
- Ik kan niet inloggen op een externe website, zoals Zorgmail of het PGB-portaal
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen?
- Hoe kan ik inloggen met een ander certificaat als waarmee ik nu ingelogd ben?
Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd
- Hoe kan ik een certificaat verwijderen uit de internetbrowser?
- Mijn VECOZO-account is verwijderd. Kan ik deze opnieuw activeren?
- Mijn certificaat is verlopen. Wat moet ik doen?
- Mijn VECOZO-account is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren?