Met behulp van de pincode kunt u het wachtwoord resetten. De pincode is naar de contactpersoon gestuurd per post of via de Berichtenbox. Volg onderstaande stappen:
1. Klik tijdens het inloggen op de link 'wachtwoord vergeten' naast het invoerscherm van het wachtwoord.
2. Voer de pincode in en wijzig vervolgens uw wachtwoord
Het nieuwe wachtwoord moet bestaan uit:
- Minimaal acht karakters
- Minimaal één kleine letter
- Minimaal één hoofdletter
- Minimaal één cijfer
- Minimaal één leesteken
De volgende leestekens mogen gebruikt worden:
- _! $ % & ‘ . = / \ : < > | ? @ [ ] ^ ` { } ~
Het wachtwoord mag niet het veertiencijferige gebruikersnummer bevatten en niet gelijk zijn aan vijf eerder gebruikte wachtwoorden voor dit certificaat.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn certificaat?
- Ik wil graag dat iemand anders mijn certificaat installeert, mag dit?
- Mijn computer is gestolen, wat nu?
- Wat is oneigenlijk gebruik van een VECOZO-account?
- Wat is een certificaat en hoe lang is een certificaat geldig?
Installeren/verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?
- Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
- Het lukt mij niet om mijn certificaat te installeren/verlengen in een externe omgeving.
- Na het installeren/verlengen kan ik mijn certificaat niet terug vinden in de browser.
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding "De gebruiker kan momenteel geen certificaat ophalen", wat moet ik doen?
- De installatietool blijft door lopen, wat moet ik doen?
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Mijn certificaat is verlengd. Is mijn oude certificaat nu nog geldig?
- Ik wil een wachtwoord instellen tijdens het installeren/verlengen, maar krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik heb mijn systeemcertificaat verlengd. Nu krijg ik een foutmelding in mijn softwareprogramma, wat moet ik doen?
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding ‘Mogelijk heeft u te weinig rechten’, wat moet ik doen?
Back-up maken/terugplaatsen
Inloggen/wachtwoord
- Ik kan niet inloggen
- Ik kan niet inloggen op een externe website, zoals Zorgmail of het PGB-portaal
- Hoe kan ik inloggen met een ander certificaat als waarmee ik nu ingelogd ben?
Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd
- Hoe kan ik een certificaat verwijderen uit de internetbrowser?
- Mijn VECOZO-account is verwijderd. Kan ik deze opnieuw activeren?
- Mijn certificaat is verlopen. Wat moet ik doen?
- Mijn VECOZO-account is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren?