Antwoord
Het gebruikersnummer en de pincode worden bij het aanmaken van het account verstuurd naar de contactpersoon van de onderneming. Wij sturen het gebruikersnummer en de pincode los van elkaar als extra beveiligingsmaatregel.
Gebruikersnummer
Het gebruikersnummer ziet u rechtsboven onder uw naam als u ingelogd bent.
Als u uw gebruikersnummer niet meer weet kan de contactpersoon dit zien via Gebruikersbeheer of per e-mail opvragen via support@vecozo.nl.
Pincode
De pincode sturen we per post naar de hoofdcontactpersoon, of digitaal naar de VECOZO-berichtenbox van de contactpersoon.
Bent u uw pincode kwijt en heeft de contactpersoon deze ook niet meer?
De pincode kan opnieuw worden aangevraagd op drie manieren:
- Door de contactpersoon via Gebruikersbeheer. Klik hier voor meer informatie.
- Bij het inloggen kunt u kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’ en vervolgens voor ‘Pincode vergeten’. We sturen automatisch een nieuwe pincode naar de Berichtenbox van de contactpersoon. Als u zelf de contactpersoon bent, wordt de pincode per post verzonden.
- Als u contactpersoon bent en een nieuwe pincode nodig heeft, stuurt u een e-mail naar support@vecozo.nl. Hierin staat het 14-cijferige gebruikersnummer en de AGB-code van de onderneming. De nieuwe pincode versturen wij naar de hoofdcontactpersoon.
Geef nooit uw pincode aan ons of aan iemand anders door. Het gebruikersnummer kunt u wel doorgeven aan een van onze medewerkers.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Ik wil graag dat iemand anders mijn certificaat installeert, mag dit?
- Mijn computer is gestolen, wat nu?
- Wat is oneigenlijk gebruik van een VECOZO-account?
- Ik werk met een Apple, hoe kan ik gebruik maken van VECOZO?
- Wat is een certificaat en hoe lang is een certificaat geldig?
Installeren/Verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren?
- Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
- Het lukt mij niet om mijn certificaat te installeren/verlengen in een externe omgeving.
- Na het installeren/verlengen kan ik mijn certificaat niet terug vinden in de browser.
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding "De gebruiker kan momenteel geen certificaat ophalen", wat moet ik doen?
- De installatietool blijft door lopen, wat moet ik doen?
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Mijn certificaat is verlengd. Is mijn oude certificaat nu nog geldig?
- Ik wil een wachtwoord instellen tijdens het installeren/verlengen, maar krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik heb mijn systeemcertificaat verlengd. Nu krijg ik een foutmelding in mijn softwareprogramma, wat moet ik doen?
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding ‘Mogelijk heeft u te weinig rechten’, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren?
Back-up maken/terugplaatsen
Inloggen/Wachtwoord
- Ik kan niet inloggen
- Ik kan niet inloggen op een externe website, zoals Zorgmail of het PGB Portaal
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen?
- Hoe kan ik inloggen met een ander certificaat als waarmee ik nu ingelogd ben?
Gebruikersbeheer
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Waar vind ik een overzicht van alle certificaten die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Hoe kan ik gebruik maken van Gebruikersbeheer?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
- Ik ben mijn pincode kwijt, wat nu?
- Hoe zet ik een certificaat klaar voor een herinstallatie?
Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd
- Hoe kan ik een certificaat verwijderen uit de internetbrowser?
- Mijn VECOZO-account is verwijderd. Kan ik deze opnieuw activeren?
- Mijn certificaat is verlopen. Wat moet ik doen?
- Mijn VECOZO-account is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren?