Let op! Op Eerste Kerstdag (25 december) en Tweede Kerstdag (26 december) zijn wij niet bereikbaar. Meer weten?

Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn VECOZO-account?

Antwoord

Het gebruikersnummer en de pincode worden bij het aanmaken van het account verstuurd naar de contactpersoon van de onderneming. Wij sturen het gebruikersnummer en de pincode los van elkaar als extra beveiligingsmaatregel.

Gebruikersnummer

Het gebruikersnummer ziet u rechtsboven onder uw naam als u ingelogd bent.

Als u uw gebruikersnummer niet meer weet kan de contactpersoon dit zien via Gebruikersbeheer of per e-mail opvragen via support@vecozo.nl.

Pincode

De pincode sturen we per post naar de hoofdcontactpersoon, of digitaal naar de VECOZO-berichtenbox van de contactpersoon.

Bent u uw pincode kwijt en heeft de contactpersoon deze ook niet meer? 
De pincode kan opnieuw worden aangevraagd op drie manieren:

  1. Door de contactpersoon via Gebruikersbeheer. Klik hier voor meer informatie.
  2. Bij het inloggen kunt u kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’ en vervolgens voor ‘Pincode vergeten’. We sturen automatisch een nieuwe pincode naar de Berichtenbox van de contactpersoon. Als u zelf de contactpersoon bent, wordt de pincode per post verzonden.
  3. Als u contactpersoon bent en een nieuwe pincode nodig heeft, stuurt u een e-mail naar support@vecozo.nl. Hierin staat het 14-cijferige gebruikersnummer en de AGB-code van de onderneming. De nieuwe pincode versturen wij naar de hoofdcontactpersoon.

Geef nooit uw pincode aan ons of aan iemand anders door. Het gebruikersnummer kunt u wel doorgeven aan een van onze medewerkers.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/Verlengen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/Wachtwoord

Gebruikersbeheer

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

UZI-pas