Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?

Antwoord

Voor het wijzigen van autorisaties zijn drie mogelijkheden:

Bent u een PGB-aanbieder? Dan heeft u geen Gebruikers- of Systeemcertificaatbeheer. Maak gebruik van het aanvraagformulier.

Gebruikersbeheer

Als contactpersoon wijzigt u autorisaties via Gebruikersbeheer. Klik op het kladblok-icoon van de het betreffende gebruiker VECOZO-account en zet de gewenste autorisaties aan of uit. Klik op 'opslaan'. Het duurt 30 minuten voordat dat de wijziging geactiveerd is. De gebruiker moet altijd opnieuw inloggen.

Systeemcertificaatbeheer

Als contactpersoon wijzigt u autorisaties via Systeemcertificaatbeheer. Klik op het kladblok-icoon van het systeemcertificaat en zet de gewenste autorisaties aan of uit. Klik op ‘opslaan’.  Het duurt 30 minuten voordat de wijziging geactiveerd is.

Aanvraagformulier

Als de contactpersoon afwezig is, kunnen de autorisaties gewijzigd worden via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Wijzigen autorisaties bestaande gebruiker’.

Is de contactpersoon langdurig afwezig? Wijzig dan de contactpersoon

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/Verlengen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/Wachtwoord

Gebruikersbeheer

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

UZI-pas