Antwoord
Welk type certificaat wilt u klaarzetten voor een herinstallatie?
Persoonlijk certificaat
De contactpersoon kan dit doen via Gebruikersbeheer. Klik op het kladblok-icoon van het betreffende VECOZO-account waaraan het certificaat aan gekoppeld is en klik op de knop ‘Certificaat vrijgeven voor herinstallatie’. Het certificaat is nu klaar om opnieuw geïnstalleerd te worden met de gebruikersgegevens van de rechtmatige gebruiker. Het certificaat moet binnen 20 dagen geïnstalleerd zijn. Na deze termijn wordt het gekoppelde account automatisch verwijderd en moet er een nieuw account worden aangemaakt.
Bent u zelf de contactpersoon en gaat het om uw eigen certificaat of bent u PGB-aanbieder? Mail ons via support@vecozo.nl uw gebruikersnummer en de AGB-code van de onderneming om uw certificaat te laten klaarzetten voor een herinstallatie.
Systeemcertificaat
De contactpersoon kan dit doen via Systeemcertificaatbeheer. Klik op het kladblok-icoon van het systeemcertificaat en klik op de knop ‘Certificaat vrijgeven voor herinstallatie’. Het certificaat is nu klaar om opnieuw geïnstalleerd te worden met het gebruikersnummer en pincode. Het certificaat moet binnen 20 dagen geïnstalleerd zijn. Na deze termijn wordt het systeemcertificaat verwijderd en moet er een nieuwe aangevraagd worden.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn VECOZO-account?
- Ik wil graag dat iemand anders mijn certificaat installeert, mag dit?
- Mijn computer is gestolen, wat nu?
- Wat is oneigenlijk gebruik van een VECOZO-account?
- Ik werk met een Apple, hoe kan ik gebruik maken van VECOZO?
- Wat is een certificaat en hoe lang is een certificaat geldig?
Installeren/Verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren?
- Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
- Het lukt mij niet om mijn certificaat te installeren/verlengen in een externe omgeving.
- Na het installeren/verlengen kan ik mijn certificaat niet terug vinden in de browser.
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding "De gebruiker kan momenteel geen certificaat ophalen", wat moet ik doen?
- De installatietool blijft door lopen, wat moet ik doen?
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Mijn certificaat is verlengd. Is mijn oude certificaat nu nog geldig?
- Ik wil een wachtwoord instellen tijdens het installeren/verlengen, maar krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik heb mijn systeemcertificaat verlengd. Nu krijg ik een foutmelding in mijn softwareprogramma, wat moet ik doen?
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding ‘Mogelijk heeft u te weinig rechten’, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren?
Back-up maken/terugplaatsen
Inloggen/Wachtwoord
- Ik kan niet inloggen
- Ik kan niet inloggen op een externe website, zoals Zorgmail of het PGB Portaal
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen?
- Hoe kan ik inloggen met een ander certificaat als waarmee ik nu ingelogd ben?
Gebruikersbeheer
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Waar vind ik een overzicht van alle certificaten die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Hoe kan ik gebruik maken van Gebruikersbeheer?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
- Ik ben mijn pincode kwijt, wat nu?
Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd
- Hoe kan ik een certificaat verwijderen uit de internetbrowser?
- Mijn VECOZO-account is verwijderd. Kan ik deze opnieuw activeren?
- Mijn certificaat is verlopen. Wat moet ik doen?
- Mijn VECOZO-account is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren?