Ik ben mijn pincode kwijt, wat nu?

Antwoord

Als contactpersoon kunt u via Gebruikersbeheer een nieuwe pincode voor gebruikers aanmaken. Klik op het kladblok-icoon van de betreffende gebruiker en klik op ‘Nieuwe pincode genereren’. De nieuwe pincode wordt verstuurd naar uw Berichtenbox. Deze blijft maar 60 dagen beschikbaar in de Berichtenbox, deel de pincode dus gelijk met de gebruiker van het betreffende VECOZO-account.

Als gebruiker kunt u bij het inloggen kiezen voor 'wachtwoord vergeten' en dan 'pincode vergeten'. Een nieuwe pincode wordt automatisch naar de Berichtenbox van de contactpersoon gestuurd.

Bent u zelf de contactpersoon en gaat het om uw eigen pincode of bent u PGB-aanbieder? Mail ons via support@vecozo.nl uw gebruikersnummer en de AGB-code van de onderneming voor een nieuwe pincode.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/Verlengen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/Wachtwoord

Gebruikersbeheer

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

UZI-pas

Testomgeving