Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?

Antwoord

Er zijn twee mogelijkheden om een systeemcertificaat aan te vragen:

Systeemcertificaatbeheer

Als contactpersoon vraagt u een account aan via Systeemcertificaatbeheer. Klik op ‘Nieuw systeemcertificaat’ en kies de gewenste autorisaties. Per AGB-code wordt maximaal één systeemcertificaat uitgegeven; dit certificaat kan voor meerdere softwarepakketten tegelijk worden gebruikt.

Bent u een PGB-aanbieder? Dan heeft u geen Systeemcertificaatbeheer. Maak gebruik van het aanvraagformulier. 

Aanvraagformulier

Als de huidige contactpersoon tijdelijk afwezig is, vraagt u een systeemcertificaat aan via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Aanvragen nieuwe gebruiker’. Kies bij type gebruiker voor 'systeem'.

Is de contactpersoon langdurig afwezig? Wijzig dan de contactpersoon

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/Verlengen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/Wachtwoord

Gebruikersbeheer

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

UZI-pas