Antwoord
U kunt een profiel aanmaken voor een bepaald type medewerker/functie. Middels deze functionaliteit kunt u geautomatiseerd rollen toekennen aan een bepaald type medewerker/functie. Zo hoeft u niet telkens los de rollen aan te vinken voor een nieuwe gebruiker in deze functie. De functionaliteit ‘Profielen’ is als het ware een middel om een bepaalde selectie van rollen makkelijk in te vullen.
Om een nieuw profiel aan te maken, klikt u in het scherm om een nieuwe gebruiker aan te maken bovenaan op ‘Profielen’.
U klikt op ‘Profiel toevoegen’ om een nieuw profiel aan te maken.
Vul bij ‘Profielnaam’ de gewenste profielnaam in. Vink de autorisaties aan die volgens u bij het profiel horen. Klik op het eind van de pagina op ‘Profiel opslaan’.
Het profiel is toegevoegd. U ziet in het overzichtsscherm het nieuw aangemaakte profiel erbij staan. Vervolgens kunt u bij het aanmaken van een gebruiker een aangemaakt profiel selecteren.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn certificaat?
- Ik wil graag dat iemand anders mijn certificaat installeert, mag dit?
- Mijn computer is gestolen, wat nu?
- Wat is oneigenlijk gebruik van een VECOZO-account?
- Wat is een certificaat en hoe lang is een certificaat geldig?
- Ik beschik niet meer over de gekoppelde authenticatie-app, hoe kan ik de bestaande koppeling met de authenticatie-app verwijderen?
Installeren/verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?
- Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
- Het lukt mij niet om mijn certificaat te installeren/verlengen in een externe omgeving.
- Na het installeren/verlengen kan ik mijn certificaat niet terug vinden in de browser.
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding "De gebruiker kan momenteel geen certificaat ophalen", wat moet ik doen?
- De installatietool blijft door lopen, wat moet ik doen?
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Mijn certificaat is verlengd. Is mijn oude certificaat nu nog geldig?
- Ik wil een wachtwoord instellen tijdens het installeren/verlengen, maar krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik heb mijn systeemcertificaat verlengd. Nu krijg ik een foutmelding in mijn softwareprogramma, wat moet ik doen?
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding ‘Mogelijk heeft u te weinig rechten’, wat moet ik doen?
Back-up maken/terugplaatsen
Inloggen/wachtwoord
- Ik kan niet inloggen
- Ik kan niet inloggen op een externe website, zoals Zorgmail of het PGB-portaal
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen?
- Hoe kan ik inloggen met een ander certificaat als waarmee ik nu ingelogd ben?
Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd
- Mijn VECOZO-account is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren?
- Hoe kan ik een certificaat verwijderen uit de internetbrowser?
- Mijn VECOZO-account is verwijderd. Kan ik deze opnieuw activeren?
- Mijn certificaat is verlopen. Wat moet ik doen?
- Mijn VECOZO-account is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren?
Gebruikersbeheer
- Hoe kan ik gebruik maken van Gebruikersbeheer?
- Waar vind ik een overzicht van alle certificaten die zijn uitgegeven?
- Hoe kan ik een authenticatie-app ontkoppelen van een VECOZO-account?
- Hoe deblokkeer ik een gebruiker?
- Hoe verwijder ik een gebruiker?
- Hoe open ik Gebruikersbeheer?
- Hoe maak ik een nieuwe gebruiker aan in Gebruikersbeheer?
- Ik ben mijn pincode kwijt, wat nu?
- Hoe zet ik een certificaat klaar voor een herinstallatie?