Antwoord
Zorgverzekeraars Nederland (ZN) maakt de formulieren op en is onze opdrachtgever hierin. Op het moment dat er iets onduidelijk is of niet klopt in het formulier kunt u het beste contact opnemen met de betreffende zorgverzekeraar. De zorgverzekeraar kan ons een wijziging doorgeven die VECOZO kan doorvoeren in het formulier.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Welke verstrekking kan ik via VECOZO bij welke Zorgverzekeraar aanvragen?
- Hoe kan ik gebruik maken van het Machtigingenportaal als buitenlands ziekenhuis?
- Hoe kan ik het Machtigingenportaal koppelen aan mijn softwarepakket?
- Hoe wordt de privacy van patiënten binnen het Machtigingenportaal gewaarborgd?
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Machtigingenportaal?
- Welke zorgsoorten kunnen gebruik maken van het Machtigingenportaal?
Machtigingsaanvraag indienen en beheren
- Hoe start ik de aanvraag van een machtiging?
- Hoe vul ik het aanvraagformulier voor een machtiging in?
- Waar moet ik rekening mee houden bij het aanvragen van een machtiging voor de Wet Langdurige Zorg (Wlz mondzorg)?
- De zorgverzekeraar vraagt om aanvullende informatie, hoe kan ik deze toesturen?
- Hoe vind ik mijn aanvraag en de status hiervan?
- Ik heb een vraag over de beoordeling van mijn machtiging, waar moet ik zijn?
- Hoe kan ik mijn machtiging wijzigen, intrekken of opslaan?
- Hoe lang is een Machtiging geldig?
- Wat zijn JVC’s en wat houden de controles in?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Wat heeft VECOZO nodig om de terugkoppelingen van zorgverzekeraars naar mijn eigen webservice te sturen?
- Wat wordt er bedoeld met het Machtigingsaanvraag ID en Machtigingsnummer?