Antwoord
Dit kan een van onderstaande oorzaken hebben:
- Uw AGB-code is nieuw.
Als uw AGB-code (onderneming/vestiging) nieuw is, kan het zijn dat deze nog niet wordt herkend. U kunt de onderneming/vestiging vanaf twee werkdagen na afgifte van de AGB-code bij ons aanmelden.
- De AGB-code van de onderneming is niet (juist) ingevuld.
Zorg ervoor dat u de juiste AGB-code en het juiste KVK-nummer heeft ingetypt.
Vul altijd de AGB-code van de onderneming in. U kunt geen aanmelding starten met een AGB-code van een van de vestigingen of een persoonlijke AGB-code.
- Wijzigingen in het KvK-uittreksel
Heeft u in de afgelopen 2 weken uw onderneming gewijzigd in het KvK-uittreksel dan kan dit de reden zijn van deze foutmelding. De synchronisatie hiervan duurt ongeveer twee weken. Probeer de aanmelding nogmaals te starten na twee weken.
Mogelijk heeft uw organisatie meerdere KvK-nummers of verwijzingen binnen het KvK-uittreksel.
Controleer het KvK-nummer welke bij VEKTIS is geregistreerd bij uw AGB-code. Dit is het KvK-nummer dat u nodig heeft.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens aanpassen?
Aansluitovereenkomst
- Hoe is de overeenkomst tot stand gekomen en wie is erbij betrokken?
- Welke onderwerpen komen aan de orde in de overeenkomst? Wat staat erin?
- Kan ik de aansluitovereenkomst inzien?
- Waarom een aansluitovereenkomst en geen verwerkersovereenkomst?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?