Antwoord
Pas de gegevens in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK) en/of het AGB-register aan.
KvK: voor het wijzigen van de de onderneming. Onder andere de handelsnaam, het adres en/of de vestigingen. Zodra u de betreffende gegevens gewijzigd heeft kunt u na twee weken een nieuwe aanmelding starten.
AGB-register: voor het wijzigen van de AGB-registratie. Zodra u de betreffende gegevens gewijzigd heeft kunt u na twee werkdagen een nieuwe aanmelding starten.
De handelsnaam uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie
Antwoord
Wij gaan uit van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij de handelsnaam leidend is voor de overeenkomst. Als de handelsnaam in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK) niet klopt, verzoeken wij u de handelsnaam aan te passen in het uittreksel van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.
Kloppen de gegevens in het AGB-register niet, neem dan contact op met Vektis.
Wij halen de gegevens automatisch op uit beide registers. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij ons na twee werkdagen opnieuw starten.
Het adres uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie
Antwoord
Wij gaan uit van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij het vestigingsadres en correspondentieadres leidend zijn voor de overeenkomst. Als de adressen niet kloppen, verzoeken wij u het vestigingsadres, bezoekadres en/of correspondentieadres aan te passen in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.
Kloppen de gegevens in het AGB-register niet, neem dan contact op met Vektis.
Wij halen de gegevens automatisch op uit beide databases. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de adresgegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij ons na twee werkdagen opnieuw starten.
Mijn KvK-gegevens kloppen niet
Antwoord
Op het uittreksel van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel kunt u de huidige registratie controleren. Via de website van de Kamer van Koophandel kunt u deze gegevens aanpassen. Zodra de Kamer van Koophandel de wijziging heeft doorgevoerd, kunt u de aanmelding bij ons na twee werkdagen opnieuw starten.
Mijn AGB-gegevens kloppen niet
Antwoord
In het AGB-register kunt u de huidige registratie controleren. Bij Vektis kunt u deze gegevens aanpassen.
Zodra in het AGB-register een wijziging wordt doorgevoerd, is dit na twee werkdagen automatisch zichtbaar bij VECOZO. Zodra de registratie klopt kunt u de aanmelding bij ons opnieuw starten.
Eén of meer van mijn vestigingen kloppen niet
Antwoord
Als een vestiging niet op het KvK-uittreksel staat, moet u deze toe laten voegen aan de KvK-registratie bij de Kamer van Koophandel.
Kloppen de gegevens in de AGB-registratie niet, neem dan contact op met Vektis.
Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij ons opnieuw starten na twee werkdagen.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Foutmelding bij aanmelden: AGB-code of KvK-nummer wordt niet herkend
Aansluitovereenkomst
- Hoe is de overeenkomst tot stand gekomen en wie is erbij betrokken?
- Welke onderwerpen komen aan de orde in de overeenkomst? Wat staat erin?
- Kan ik de aansluitovereenkomst inzien?
- Waarom een aansluitovereenkomst en geen verwerkersovereenkomst?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?