Antwoord
Ondernemingen gevestigd in Nederland hebben de volgende opties voor het ondertekenen: iDIN of AMP groep. De identificatie via iDIN doorloopt u zelf digitaal op uw eigen computer. Tijdens de identificatie door onze partner AMP Groep ondertekent u op uw eigen locatie de overeenkomst digitaal op hun tablet.
Ondernemingen gevestigd in het buitenland kunnen geen gebruik maken van AMP Groep of iDIN. Wij sturen de overeenkomst per e-mail naar de tekenbevoegde.
Ondertekenen bij identificatie via iDIN
Eerst vindt de identificatie plaats. Deze identificatie wordt (direct automatisch en/of handmatig) gecontroleerd. Na de controle moet u zich pnieuw identificeren en kunt u meteen de aansluitovereenkomst ondertekenen. Zo weten we zeker dat de juiste persoon de handtekening zet.
U ondertekent de aansluitovereenkomst als volgt:
- Klik op ‘Onderteken overeenkomst’.
- Ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden* en klik op ‘Begin’.
- Ga naar de volgende pagina door op ‘Volgende (0/1)’ te klikken.
- Klik op het ‘Handtekening’ veld en zet uw handtekening met uw muis (of vinger als u op een mobiel apparaat werkt). Klik daarna op ‘Ok’.
- U ziet het overzicht van de Bijzondere voorwaarden. Klik op ‘Verstuur’ om door te gaan.
- Klik nogmaals op ‘Verstuur’ om de ondertekening definitief af te ronden.
De aansluitovereenkomst is nu ondertekend. Wij verwerken uw aanmelding binnen vijf werkdagen. De tekenbevoegde ontvangt de getekende overeenkomst per e-mail.
Ondertekenen bij identificatie via AMP Groep
U als tekenbevoegde ondertekent de overeenkomst digitaal na identificatie bij u op locatie, op een tablet van AMP Groep. U krijgt een link van AMP waarin u een afspraak kunt maken hiervoor.
Ondertekening:
Als de identificatie volledig is afgerond ondertekent de tekenbevoegde de aansluitovereenkomst via CM Sign.
De door u ingevulde persoonsgegevens worden door CM maximaal 15 minuten opgeslagen. Na het afronden bewaart CM enkel nog metadata. Na 14 maanden worden deze metadata vernietigd.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Foutmelding bij aanmelden: AGB-code of KvK-nummer wordt niet herkend
- Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens aanpassen?
Aansluitovereenkomst
- Hoe is de overeenkomst tot stand gekomen en wie is erbij betrokken?
- Welke onderwerpen komen aan de orde in de overeenkomst? Wat staat erin?
- Kan ik de aansluitovereenkomst inzien?
- Waarom een aansluitovereenkomst en geen verwerkersovereenkomst?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?